تبلت های ارزان قیمت و پرفروش را بشناسید

به گزارش خبرنگار موبنا، از چند سال گذشته تا کنون با رونق بازار کالاهای آی تی و دیجیتالی بسیاری از واردکنندگان و شرکت ها اقدام به واردات و عرضه گسترده انواع تبلت ها با برندهای مختلف کردند. واردات گسترده انواع تبلت ها در حالی است که تنوع مدل و قیمت این کالا به طور چشمگیری …

به گزارش خبرنگار موبنا، از چند سال گذشته تا کنون با رونق بازار کالاهای آی تی و دیجیتالی بسیاری از واردکنندگان و شرکت ها اقدام به واردات و عرضه گسترده انواع تبلت ها با برندهای مختلف کردند.
واردات گسترده انواع تبلت ها در حالی است که تنوع مدل و قیمت این کالا به طور چشمگیری افزایش یافت و نمونه های ارزان قیمت و زیر ۸۰۰هزار تومانی با تقاضای مناسبی از سوی کاربران روبرو شد.
اقبال تبلت های آندرویدی
توانایی یک تبلت به نرم افزارهای درون آن است و نرم افزار نیز باید در محیط سیستم عامل مخصوص خود اجرا شود.
این محیط می‌تواند سیستم عامل آندروید باشد که با انبوهی از نرم افزارها که توسط کاربران تولید شده است و یا سیستم عامل IOS شرکت اپل که فقط روی تبلت‌های مخصوص خودش به نام آی پد اجرا می‌شود.
بیشترین تبلت‌های موجود در بازار مجهز به آندروید هستند با این حال سیستم عامل آندروید که دارای نسخه‌های متعددی است و می‌توان گفت هرچه نسخه این سیستم عامل بالاتر باشد کارایی و انعطاف آن بیشتر است.
از همین رو واردات و تقاضای انواع تبلت با سیستم عامل آندروید به طور چشمگیری افزایش یافت و به همین دلیل مدل های آندرویدی در لیست پرفروش ترین های بازار جای گرفتند.
به گفته برخی از منابع بازاری، در محدوده زیر ۸۰۰ هزار تومان، تبلت‌هایی با برند‌های بسیار متفاوت حضور دارند که هر کدام با نصب نسخه‌ای از اندروید بر روی دستگاه خود، فروش بیشتر را هدف گرفته‌اند.
از سامسونگ و لنوو گرفته تا ایسوس و ام‌اس‌آی به حوزه تبلت‌های ارزان قیمت وارد شده‌اند و هر کدام با رابط کاربری مخصوصی که طراحی کرده‌اند تبلت‌هایی با مشخصات فنی متفاوت به بازار رسانده‌اند.
سرگرمی و تبلت
یکی از مهم‌ترین کاربردهای تبلت‌ها نیز سرگرمی است در واقع می‌توان گفت مهم‌ترین کاربرد فعلی تبلت برای اغلب کاربران سرگرمی و یا به نوعی استفاده از شبکه های اجتماعی است.
از سویی بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را روی یک تبلت کوچک اجرا کنید با این حال همچنان هیجان یک بازی سرگرم کننده مانند آنچه که در کامپیوتر است را دارند.
ضمن اینکه بازی در یک تبلت بسیار جذاب است زیرا با تکان دادن آن می‌توانید بازی را کنترل کنید و این دستگاه مانند یک دسته بازی عمل خواهد کرد.
تبلت های پرفروش های
جی پد ۸.۳ ال‌جی
G PAD
این تبلت ال جی با برخورداری از امکانات بالا توانسته شمار مناسبی از تقاضای مشتریان را از آن خود کند.
این تبلت ال جی که با قیمت ۶۵۰ هزار تومانی در بازار عرضه می شود از مشخصات فنی همچون می توان به پردازنده: Qualcomm Snapdragon 600 Chipset-Quad-Core Krait 300 CPU، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت، قابلیت نصب کارت حافظه، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت، صفحه‌نمایش LED-backlit IPS LCD اندازه ۸.۳ اینچی، دوربین ۵.۰ مگاپیکسل، وب کم ۱.۳ مگاپیکسل، باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت، اندروید ۴.۴ وعدم پشتیبانی از نصب سیمکارت اشاره کرد.
تبلت ۸ لنوو
این تبلت با قیمت ۶۵۰ هزار تومانی توانسته به دلیل افزایش تقاضای کاربران توانسته در لیست پرفروش های بازار قرار گیرد.
از مشخصات فنی این تبلت می توان به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت نصب کارت حافظه ،
صفحه نمایش از نوع LED-backlit IPS LCD با اندازه‌ی ۸.۰ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسلی،
اندروید ۴.۲ آب‌نبات ژله‌ای، قابلیت نصب سیمکارت و عدم وجود قابلیت مکالمه اشاره کرد.
ترنسفورمرپد TF103CG ایسوس
ترنسفورمرپد TF103CG ایسوس
این تبلت پرفروش ایسوس با قیمت ۶۹۵ هزار تومانی توانسته در لیست خوش فروش های این کالا در سطح بازار دیجیتال جای گیرد.
از مشخصات فنی این تبلت می توان به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت نصب کارت حافظه،
صفحه نمایش از نوع LED-backlit IPS LCD با اندازه‌ی ۱۰.۱ اینچ و دقت تصویر ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل، دوربین دو مگاپیکسلی، وب کم ۰.۳ مگاپیکسلی، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۹ وات‌ساعت تا ۹.۵ ساعت استفاده مداوم، اندروید ۴.۴ کیت‌کت و پشتیبانی از سیمکارت اشاره کرد.
گلکسی تب ۴ سامسونگ
این تبلت با قیمت ۶۴۵ هزار تومانی با برخورداری از امکانات بالا توانسته در لیست پرفروش های این برند کره ای جای گیرد.
از مشخصات بارز این تبلت می توان به حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی، قابلیت نصب کارت حافظه ، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایت، صفحه نمایش از نوع TFT LCD –، دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی، وب کم ۱.۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۴ کیت‌کت ، پشتیبانی از سیمکارت و قابلیت مکالمه اشاره کرد.
لنوو A8-50 A5500
این تبلت با قیمت ۲۰۵ هزار تومانی از امکاناتی همچون حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایت، قابلیت نصب کارت حافظه، صفحه نمایش از نوع LED-backlit IPS LCD با اندازه‌ی ۸ اینچ و دقت تصویر ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل – تراکم پیکسلی: ۱۸۹ پیکسل بر اینچ، دوربین ۵ مگاپیکسلی، وب کم ۲ مگاپیکسل، اندروید ۴.۲ آب نبات ژله‌ای، پشتیبانی از سیم‌کارت و قابلیت مکالمه برخوردار است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا