تصمیم بی‌سابقه FIVB برای لیگ جهانی

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، تغییرات زیادی در لیگ جهانی ۲۰۱۶ ایجاد کرده است. یکی از جدیدترین تصمیمات FIVB این است که مربیان تیم‌های ملی دیگر نمی‌توانند در لیگ جهانی به بازیکنان بزرگ خود استراحت بدهند. بنابر تصمیم جدید و بی‌سابقه، برای ارتقا کیفیت لیگ جهانی و همچنین …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، تغییرات زیادی در لیگ جهانی ۲۰۱۶ ایجاد کرده است. یکی از جدیدترین تصمیمات FIVB این است که مربیان تیم‌های ملی دیگر نمی‌توانند در لیگ جهانی به بازیکنان بزرگ خود استراحت بدهند.

بنابر تصمیم جدید و بی‌سابقه، برای ارتقا کیفیت لیگ جهانی و همچنین جذاب‌تر شدن مسابقات برای تماشاگران و اسپانسرها، تیم‌های ملی موظفند در لیگ جهانی از حداقل ۱۰ بازیکنی که در مهم‌ترین تورنمنت قبلی حضور داشته‌اند، استفاده کنند.

برای مثال، سرمربی تیم‌های اروپایی که در لیگ جهانی ۲۰۱۶ حاضر خواهند بود باید ۱۰ بازیکن از ۱۴ بازیکن خود را از بین بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ شرکت داشته‌اند، انتخاب کنند. مربیان البته می‌توانند ۲۱ بازیکن را در ترکیب اولیه خود به FIVB معرفی کنند که در نهایت این لیست به ۱۸ نفر تقلیل پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا