رجب زاده: گل دهم را به پرسپولیس می‌زنم

رجب زاده به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: خیلی ها به من می گویند که چون پرسپولیس نتیجه نگرفته پس در هفته چهارم مقابل این تیم کار ساده ای داریم. باید در جواب آنها بگویم که بازی با پرسپولیس خیلی سخت است. او ادامه داد: می توانم بگویم که این دیدار به مراتب سخت تر از …

رجب زاده به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: خیلی ها به من می گویند که چون پرسپولیس نتیجه نگرفته پس در هفته چهارم مقابل این تیم کار ساده ای داریم. باید در جواب آنها بگویم که بازی با پرسپولیس خیلی سخت است.

او ادامه داد: می توانم بگویم که این دیدار به مراتب سخت تر از بازی با استقلال است. من بازیهای این تیم را مقابل استقلال سپاهان دیدم. بازیکنان این تیم می توانند موقعیت سازی کنند و در حمله از حریف تک به تک عبور می کنند.

وی افزود: در مقابل ذوب ؟آهن هم با وجود بازیهای قابل قبولی که در لیگ داشت در دو هفته نخست نتوانست نتیجه بگیرد. ولی برد مقابل استقلال باعث شد که بازیکنان ما اعتماد به نفس بیشتری بگیرند. چون ما در لیگ گذشته یا می بردیم و یا مساوی می کردیم و کمتر اتفاق افتاده بود که ذوب آهن در دو بازی پیاپی ببازد و همین مساله فشار زیادی را روی بازیکنان ما گذاشته بود که خوشبختانه با گرفتن ۳ امتیاز بازی با استقلال این مشکل برطرف شد.

رجب زاده در مورد به ثمر رساندن دهمین گلش به پرسپولیس گفت: من از ته قلبم می گویم که در درجه او برایم موفقیت ذوب و نتیجه گرفتن تیم مهم است و بعد از آن تمام بازیها تلاش می کنم تا اگر فرصتی نصیبم شد آن را به گل تبدیل کنم.

کاپیتان ذوب افزود: با توجه به اینکه آقای گل محمدی مدتی در پرسپولیس به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی حضور داشته، این مساله شرایط بازی ذوب مقابل پرسپولیس را خاص می کند. نمی گویم این دیدار حساس است چون به هر حال بسیاری از مربیان لیگ چنین شرایطی را دارند که روزی مقابل تیمهای سابقشان قرار می گیرند.

رجب زاده در پایان گفت: امیدوارم که دیدار با پرسپولیس روز خوب ما باشد و بچه های ما مثل نیمه دوم دیدار با استقلال همان ذوب آهن فصل گذشته که همه از آنها انتظار دارند، باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا