علی‌محمدی: تلاش می‌کنم ملی‌پوش شوم

جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص شرایط صبا گفت: درست است دو بازی گذشته خوب نبودیم اما تیم به مرور زمان بهتر می‌شود. از نظر بدنی نسبت به بقیه تیم‌ها عقب هستیم و شرایط مناسبی از این نظر نداریم. دو بازی پیش رو هم باید بگذرانیم تا در وقفه‌ای که لیگ دارد بدنسازی انجام دهیم و فکر …

جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص شرایط صبا گفت: درست است دو بازی گذشته خوب نبودیم اما تیم به مرور زمان بهتر می‌شود. از نظر بدنی نسبت به بقیه تیم‌ها عقب هستیم و شرایط مناسبی از این نظر نداریم. دو بازی پیش رو هم باید بگذرانیم تا در وقفه‌ای که لیگ دارد بدنسازی انجام دهیم و فکر می‌کنم از هفته ششم به بعد صبای واقعی را ببینیم.

او ادامه داد: سه امتیازی که از سه بازی اول لیگ گرفتیم راضی کننده نبود چون با مربیان و بازیکنان خوبی که داریم انتظارات بیشتری از صبا می‌رود. دنبال بهانه نیستیم و مطمئنا نتایج را جبران می‌کنیم چون شرایط خوبی داریم و بهتر می‌شویم.

این بازیکن با اشاره به بازی روز جمعه با راه‌آهن اظهار کرد: آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال بلند هستند. بازی راه‌آهن و تراکتورسازی نشان داد چقدر این تیم سخت‌کوش است. هیچ بازی در لیگ راحت نیست. تمام تلاشمان را در هفته اخیر انجام دادیم تا اولین سه امتیاز فصل را مقابل راه‌آهن کسب کنیم.

علی‌محمدی به وضعیت مالی صبا هم اشاره کرد و گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و مشکل خاصی در این فصل نداریم اما مطالبات بازیکنان سال گذشته پرداخت نشده که امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل برطرف شود.

او در مورد حضورش در لیست تیم ملی گفت: فعلا پاسپورتم را گرفتند. امیدوارم هفته‌های چهارم و پنجم طوری کار کنم که نظر کادر فنی تیم ملی را به خودم جلب کنم و در لیست نفرات بازی گوام و هند باشم. تمام توانم را خواهم گذاشت و همه کار می‌کنم برای صبا مثمر ثمر باشم و به تیم ملی دعوت شوم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا