میرزاجانپور: برای لهستان و فرانسه کری می‌خوانیم

تیم‌ملی والیبال ایران برای برگزاری چند مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لهستان (میزبان)، فرانسه و ژاپن راهی گدانسگ شد تا خود را برای رویداد بزرگی که در پیش دارد آماده کند. مجتبی میرزاجانپور دریافت‌کننده تیم‌ملی والیبال ایران در آستانه اعزام تیم به این مسابقات به ورزش سه گفت: « تیم در شرایط خوبی از نظر آمادگی …

تیم‌ملی والیبال ایران برای برگزاری چند مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لهستان (میزبان)، فرانسه و ژاپن راهی گدانسگ شد تا خود را برای رویداد بزرگی که در پیش دارد آماده کند.

مجتبی میرزاجانپور دریافت‌کننده تیم‌ملی والیبال ایران در آستانه اعزام تیم به این مسابقات به ورزش سه گفت: « تیم در شرایط خوبی از نظر آمادگی قرار ندارد و این مسابقات تیم را رفته‌رفته به شرایط ایده‌ال نزدیک می‌کند.
درست است که جام واگنر برای ایران مسابقاتی تدارکاتی محسوب می‌شود اما این دلیل نمی‌شود تا بازیکنان نهایت تلاش خود را در بازی به کار نگیرند و نتیجه برای ما مهم نباشد. قطعا در این مسابقات بین تیم‌ها رقابت نزدیکی خواهد بود و ما با بازیکنان کری و کل‌کل خواهیم داشت مخصوصا با فرانسوی‌ها و لهستانی‌ها که همیشه بین ما و آن‌ها رقابت جدی بوده است حتی در بازی‌های تدارکاتی.»

این روزها که بحث نقل‌ و انتقال بازیکنان والیبالی داغ است برخلاف سال‌های گذشته پیشنهادات خارجی کمتری برای بازیکنان ایرانی ارائه شده است و تکلیف چند بازیکن ملی‌پوش هنوز مشخص نشده است میرزاجانپور دراین‌باره می‌گوید: « اصلا این‌طور نیست و من امسال خودم چند پیشنهاد خارجی داشتم که مهم‌ترین آن تیم چهارم روسیه بود که من به دلایل زیادی به آنجا نرفتم. یکی از آن دلایل همسرم بود که شاید تنها گذاشتن او به مدت زیاد مشکل می‌شد، دلیل دیگر قرارداد دوساله‌ام با پیکان بود که باید در این تیم می‌ماندم اما در کل من خودم جزو بازیکنانی هستم که به بازی در خارج از ایران معتقدم و شاید اگر با پیکان قرارداد نداشتم با همسرم به روسیه می‌رفتم.»

او در مورد مشکلات بازی در خارج از ایران هم معتقد است: «متاسفانه شرایط مالی لیگ‌های خارجی اصلا خوب نیست و بازیکنان باید با قراردادی کم، مالیات زیاد و شرایطی کاملا سخت دوری چندین ماهه از خانه را تحمل کنند که کار آسانی نیست اما خیلی خوب است که بازیکنان بتوانند شرایط بازی در لیگ‌های مطرح خارجی را تجربه کنند.»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا