بازگشت سریال توقیفی به تلویزیون

ایسنا: محمد سرافراز در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه با گذشت چند ماه از ریاستش بر سازمان صداوسیما آیا از عملکرد خود راضی بوده است؟ گفت: شما باید به این پرسش پاسخ دهید که آیا راضی بوده‌اید؛ چراکه صداوسیما هر کاری که انجام می‌دهد از تلویزیون پخش می‌کند. رییس سازمان صداوسیما که عصر …

ایسنا: محمد سرافراز در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه با گذشت چند ماه از ریاستش بر سازمان صداوسیما آیا از عملکرد خود راضی بوده است؟ گفت: شما باید به این پرسش پاسخ دهید که آیا راضی بوده‌اید؛ چراکه صداوسیما هر کاری که انجام می‌دهد از تلویزیون پخش می‌کند.

رییس سازمان صداوسیما که عصر سه‌شنبه – ۲۷ مرداد ماه – در حاشیه‌ی اختتامیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون ها اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طی مدت ۱۰ ماهی که وارد سازمان صداوسیما شده است، مهمترین کاری که انجام داده چه بوده و آیا از عملکرد خود در این بازه زمانی راضی است؟ خاطرنشان کرد: این مساله را شما باید پاسخ بدهید که آیا راضی بوده‌اید، چرا که صدا و سیما هر کاری که انجام می‌دهد از تلویزیون پخش می‌کند.

ما طی این مدت ۱۰ ماهه برنامه‌هایی که مورد رضایت مخاطبان باشد را پخش کردیم. ما طی این مدت در حوزه فیلم و سریال و همچنین برنامه‌هایی مثل «خندوانه» ایجاد شور و نشاط برای مردم را هدف قرار دادیم. همچنین برنامه‌های مختلفی با ساختارهای گوناگون را برای مخاطبان داشتیم که همین کارها بزرگترین اقداماتی بود که طی این مدت انجام دادیم.

رییس سازمان صداوسیما که در صحبت‌هایش بر اینکه من هم مثل شما خبرنگار هستم و باید اکنون خودم پرسشگر باشم تاکید داشت، در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره‌ی مشکلات مالی این سازمان گفت: مشکل مالی سازمان صداوسیما در حال حل شدن است. این مساله اکنون در حال بررسی است، پس نگران نباشید.

او سپس در پاسخ به پرسش دیگر درباره‌ی اینکه وضعیت سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی چه می‌شود؟ گفت: ان‌شاء‌الله بقیه این سریال ضبط و بعد از ضبط شدن برای پخش آماده می‌شود اما زمان مشخصی نداریم.

رییس سازمان صداوسیما در حالی که به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ‌های کوتاهی می‌داد، درباره هم‌افزایی رسانه‌ای توضیحاتی را ارائه داد و گفت: رسانه‌های مستقلی هستند که جمع شدند که در مقابل رسانه‌های گسترده که در حوزه عربی، غربی و آمریکایی کار می‌کنند خیلی امکانات و بودجه دارند و گروهی هم درست شده اند که باید با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشند تا بتوانند یک صدای بزرگی را در دنیا طنین‌انداز کنند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا برنامه «رادیو هفت» به آنتن تلویزیون برمی‌گردد؟ اظهار کرد: هر برنامه دوره‌ای دارد؛ بنابراین این برنامه ارزیابی می‌شود و اگر ارزیابی‌اش مثبت بود،‌ ادامه پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا