قتل زن جوان در لانه کبوتر

روزنامه ایران: صبح یکشنبه نزدیک به ساعت ۱۰ بازپرس جنایی را در جریان قرار دادند. شوهر سکینه در تحقیقات میدانی گفت: صبح از کارخانه‌ای که سکینه در آن کار می‌کرد با من تماس گرفتند و اعلام کردند وی به محل کارش نرفته است. وی افزود: صبح من و سکینه  با هم بیدار شده بودیم و …

روزنامه ایران: صبح یکشنبه نزدیک به ساعت ۱۰ بازپرس جنایی را در جریان قرار دادند. شوهر سکینه در تحقیقات میدانی گفت: صبح از کارخانه‌ای که سکینه در آن کار می‌کرد با من تماس گرفتند و اعلام کردند وی به محل کارش نرفته است. وی افزود: صبح من و سکینه  با هم بیدار شده بودیم و بعد از خوردن صبحانه من از خانه خارج شده و همسرم نیز در حال آماده شدن بود تا سرکار برود.

وی افزود: با نگرانی به موبایلش زنگ زدم اما جواب نداد چند بار پشت‌سر هم این تماس‌ها را تکرار کردم باز جوابی نشنیدم وقتی به تلفن خانه زنگ زدم و دیدم کسی پاسخگو نیست. دلشوره عجیبی گرفتم، از محل کارم مرخصی گرفته و به خانه‌مان رفتم.

شوهر سکینه که هنوز باور نمی‌کرد جنایتی رخ داده باشد، ادامه داد: وقتی در خانه را باز کردم متوجه مقداری بهم ریختگی شدم ، گوشی موبایل و کیف سکینه روی مبل بودند هر چه همسرم ر اصدا زدم باز جوابی نشنیدم همه جای خانه را گشتم و بعد به سمت پشت‌بام رفتم که متوجه شدم سکینه داخل گنجه کبوترها روی زمین افتاده است. وقتی جلوتر رفتم متوجه طناب سفیدی که دور گردنش بود شدم و فهمیدم به قتل رسیده است.

بنابر این گزارش، ماجرای این جنایت خاموش با دستور بازپرس پیش روی مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران است و تجسس‌های ویژه‌ای برای رازگشایی از این معمای پیچیده و دستگیری قاتل در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا