بررسی فرصت‌هایی پیش روی بانکداری الکترونیکی در پساتحریم

به گزارش خبرنگار موبنا،روزهای ۲۸ و ۲۹ مردادماه سمینار تخصصی‌‌ای تحت عنوان «تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت» در مرکز مطالعات و بهره‌وری سازمان مدیریت صنعتی برپا می‌شود. روز دوم برپایی این سمینار، میزگردی با موضوع «بررسی فرصت‌های پیشرفت بانکداری الکترونیکی در دوره‌ی پساتحریم» ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۴۵ برگزار می‌شود. شهاب جوانمردی؛ مدیرعامل …

به گزارش خبرنگار موبنا،روزهای ۲۸ و ۲۹ مردادماه سمینار تخصصی‌‌ای تحت عنوان «تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت» در مرکز مطالعات و بهره‌وری سازمان مدیریت صنعتی برپا می‌شود.
روز دوم برپایی این سمینار، میزگردی با موضوع «بررسی فرصت‌های پیشرفت بانکداری الکترونیکی در دوره‌ی پساتحریم» ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۴۵ برگزار می‌شود. شهاب جوانمردی؛ مدیرعامل شرکت فناپ، محمد گرکانی‌نژاد؛ رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، محمد مظاهری؛ مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو و فرهاد فائز؛ معاون بازاریابی شرکت خدمات انفورماتیک در این سمینار به سخنرانی می‌پردازند.
بررسی فاصله صنعت بانکداری الکترونیکی ایران با کشورهای پیشرو، نقش تحریم‌ها در به وجود آوردن این فاصله و همچنین تاثیر برداشته‌ شدن تحریم‌ها در دسترسی بی‌واسطه به فناوری‌های نوین بانکداری از جمله موضوعات قابل بحث در این میزگرد خواهد بود.
شرکت خدمات انفورماتیک، بانک ملت، بانک انصار، GSS، شرکت داده‌پردازی ایران و شرکت آتیه داده‌پرداز از حامیان برگزاری سمینار دو روزه تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا