کنفرانس سرمربیان تیم های ملی فوتبال آسیا آغاز شد

این کنفرانس سه روزه با حضور سرمربیان و مدیران فنی تیم های ملی از تقریبا تمام فدراسیون های عضو برگزار می شود. برگزاری این کنفرانس ابتکار اندی راکسبورگ مدیر فنی تازه منصوب شده کنفدراسیون آسیا است که مشتاق است آن را به یک رویداد سالیانه تبدیل کند. تمرکزاین کنفرانس بر پرکردن شکاف میان تیم های …

این کنفرانس سه روزه با حضور سرمربیان و مدیران فنی تیم های ملی از تقریبا تمام فدراسیون های عضو برگزار می شود. برگزاری این کنفرانس ابتکار اندی راکسبورگ مدیر فنی تازه منصوب شده کنفدراسیون آسیا است که مشتاق است آن را به یک رویداد سالیانه تبدیل کند.
تمرکزاین کنفرانس بر پرکردن شکاف میان تیم های آسیایی وسایرتیم های مطرح فوتبال جهان است.بررسی جام ملتهای آسیا۲۰۱۵از موضوعات مورد بحث در این کنفرانس است. جرارد هولیر سرمربی سابق تیم ملی فرانسه جزو سخنرانان مدعو در این کنفرانس است.
کوزو تاشیما عضو کمیته اجرایی فیفا، نایب رییس فدراسیون فوتبال ژاپن و رییس کمیته فنی ای اف سی و داتو ویندسور جان دبیرکل موقت ای اف سی سخنرانان آغازین این کنفرانس بودند.
تاشیما گفت: هدف اصلی این کنفرانس گردهم آوردن سرمربیان و مدیران فنی تیم های ملی و بررسی راه پیشبرد فوتبال در آسیا است.
وی گفت: همانگونه که رییس کنفدراسیون آسیا قبلا گفته بود، باید در مورد دستاوردهای تیم های ملی ما در مقایسه با تیم های برتر جهان صادق باشیم. جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مطابق برنامه ما برای ای اف سی پیش نرفت.
وی گفت: موضوع مهم بعدی شکاف میان آسیا و تیم هایی است که رده های بالا را در جدول رده بندی فیفا در اختیار دارند.
وی گفت: کنفدراسیون آسیا باید به فدراسیون های عضو خود در دستیابی به بهترین عملکرد آنها کمک کند و برای تصاحب عناوین برتر در رقابتهای فیفا از آنها حمایت کند. برای تحقق این هدف تمرکز ما باید بر توسعه به ویژه آموزش مربیان و توسعه بازیکنان باشد.
جان نیز گفت: این کنفرانس رویداد مهمی برای توسعه بیشتر فوتبال آسیا است.
وی خطاب به شرکت کنندگان در این کنفرانس گفت: ما به شما به عنوان کارشناسان فنی برای ترسیم آینده فوتبال آسیا نیاز داریم. در فوتبال مردان، ما هنوز راه زیادی برای رقابت در بالاترین سطح در پیش داریم، اما قابلیت آن را داریم.
وی گفت: این کنفرانس فرصتی برای تبادل تجربیات است.
جان با اشاره به جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ گفت: تورنمنت استرالیا رویداد خارق العاده ای بود که محکی برای آینده این رقابتها تعیین کرد. ما شاهد زدن ۸۵ گل و فوتبال هیجان انگیزی بودیم. سرمربیان تیم های ملی به علت ارایه سبک هجومی، باید مورد تکریم قرار گیرند.
وی در پایان گفت: این کنفرانس می تواند برای توسعه آینده فوتبال آسیا ارزشمند باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا