سومین پیروزی متوالی تیم والیبال نوجوانان ایران

پنجمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (سه شنبه) با هشت دیدار در کشور آرژانتین پیگیری می شود و نوجوانان والیبالیست ایران در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف بلغارستان رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند. شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در ست سوم این …

پنجمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (سه شنبه) با هشت دیدار در کشور آرژانتین پیگیری می شود و نوجوانان والیبالیست ایران در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف بلغارستان رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در ست سوم این مسابقه ۲۸ بر ۲۶ مغلوب حریف شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۴ بلغارستان را از پیش رو برداشتند تا سومین پیروزی خود را جشن بگیرند.
بر اساس نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم والیبال نوجوانان ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد.
در این دیدار مارسلو پیروبن از آرژانتین به عنوان داور اول و ریکاردو بروتو از کوبا به عنوان داور دوم قضاوت دیدار را بر عهده دارند و خوزه جیمنس از کاستاریکا بازی را نظارت می کند.
ملی پوشان نوجوان والیبال ایران در چهار ست این مسابقه ۱۰۱ امتیاز کسب کردند که ۴۰ امتیاز از اسپک، ۱۹ امتیاز دفاع، ۱۰امتیاز سرویس و ۳۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان بلغارستان به دست آوردند. این آمار برای تیم حریف ۳۲ امتیاز اسپک، ۹ امتیاز دفاع، ۵ امتیاز سرویس و ۴۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد که جمعا ۷۶ پوئن این تیم برابر ایران می شود.
علی اصغر مجرد دفاع وسط تیم ایران با ۱۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه شد. امیرحسین اسفندیار (دریافت کننده قدرتی) نیز موفق به کسب ۱۵ امتیاز برای ایران در این مسابقه شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران که به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها شرکت کرده است، در نخستین مسابقه خود سه بر یک مغلوب لهستان شد و در دیدار های دوم تا چهارم موفق به شکست شیلی، چین تایپه و بلغارستان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب سه امتیاز دیدار با بلغارستان، ۹ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند.
در حال حاضر تیم لهستان با ۹ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم های بلغارستان، شیلی و چین تایپه به ترتیب با ۵، ۲ و ۲ امتیاز در جایگاه های سوم تا پنجم جدول این گروه قرار دارند.
تیم های لهستان و چین تایپه نیز از دقایقی دیگر به مصاف هم می روند.
قبل از دیدار ایران و بلغارستان دو مسابقه از دیدارهای آخرین روز دور مقدماتی برگزار شد که نتایج آن ها به قرار زیر است:
آرژانتین ۳ – بلژیک یک (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰، ۲۴ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹)
برزیل ۳- ژاپن صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا