وکیلی: پیروزی برابر نایب قهرمان اروپا لذت بخش است

محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش برابر بلغارستان در مسابقات قهرمانی جهان، اظهارداشت: ما توانستیم نایب قهرمان اروپا را که از قدرت بالایی برخوردار بود، شکست دهیم. در دقایقی از بازی شاگردانم اسیر احساسات شدند ولی به خوبی به بازی برگشتند. وی گفت: ست سوم این دیدار تا حدودی تحت فشار تیم …

محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش برابر بلغارستان در مسابقات قهرمانی جهان، اظهارداشت: ما توانستیم نایب قهرمان اروپا را که از قدرت بالایی برخوردار بود، شکست دهیم. در دقایقی از بازی شاگردانم اسیر احساسات شدند ولی به خوبی به بازی برگشتند.
وی گفت: ست سوم این دیدار تا حدودی تحت فشار تیم حریف قرار گرفتیم و اسیر بازی انتحاری آن ها شدیم ولی از این مساله خوشحال هستم که روحیه بازیکنان تیم تضعیف نشد و ست چهارم با قاطعیت هرچه تمام کار را دنبال کردند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان افزود: توانستیم خودمان راه صعودمان به مرحله بعد را هموار کنیم حالا دیگر رقبا نسبت به ایران برنامه ریزی خود را انجام می دهند. هدفمان این است که در مرحله بعد به لهستان بخوریم و در یک فینال زود هنگام آن ها را شکست دهیم.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلغارستان نیز در این نشست خبری گفت: در بازی پایانی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان روز خوبی را برابر تیم ایران تجربه نکردیم.
گوران ایوانف اظهارداشت: تمام تلاشمان را برای برد تیم ایران به کار گرفتیم ولی هرچه سرویس زدیم آن ها به خوبی دریافت کردند.
وی افزود: به هیچ عنوان از کار شاگردانم در این دیدار راضی نیستم آن ها در دریافت مشکل داشتند و با اشتباهات زیادی کار را دنبال کردند.
تیم والیبال نوجوانان ایران که به عنوان قهرمان آسیا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است، در نخستین مسابقه خود سه بر یک مغلوب لهستان شد و در دیدار های دوم تا چهارم موفق به شکست شیلی، چین تایپه و بلغارستان شد تا با سه برد و یک شکست دور مقدماتی این رقابت ها را به پایان رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا