دستگیری بازیکن ملی‌پوش در پارتی شبانه!

روزنامه ایران ورزشی: یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی‌ها از آینده درخشان برای او صحبت می‌کنند و معتقدند او روزی می‌تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند. این مصدومیت ظاهرا آنقدر طولانی شده که حوصله بازیکن مورد نظر سر رفته. به صورتی که تصمیم گرفته …

روزنامه ایران ورزشی: یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی‌ها از آینده درخشان برای او صحبت می‌کنند و معتقدند او روزی می‌تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند. این مصدومیت ظاهرا آنقدر طولانی شده که حوصله بازیکن مورد نظر سر رفته. به صورتی که تصمیم گرفته برای اینکه در کنار هم‌تیمی‌هایش و البته دوستانش باشد، یک میهمانی شبانه بگیرد. در این میهمانی که در خانه بازیکن ملی‌پوش برگزار شد و تا ساعت ۱، ۲ بامداد هم ادامه داشت، انواع مشروبات الکلی و البته میهمانانی با لباس‌های خاص حضور داشتند. در کنار این میهمانان ویژه هم بازیکنان دیگری از جلمه «م. د»، «م. چ» و… هم بودند و همه به جشن و پایکوبی می‌پرداختند که ناگهان خبر رسید، پلیس از این میهمانی مطلع شده و دارد به خانه بازیکن ملی‌پوش می‌رود. اینکه چه کسی این خبر را داده و چطور مطلع شده پلیس دارد به آنجا می‌رود مشخص نیست اما همین خبر آن هم ساعت ۱، ۲ نیمه شب باعث شد بازیکنان پا به فرار بگذارند و بروند.

در این میان اما بازیکن ملی‌پوش که میزبان بود و در خانه‌اش میهمانی برگزار می‌شد، چاره‌ای جز ماندن نداشت چون میهمانان ویژه او نمی‌توانستند با آن لباس‌های خاص پا به فرار بگذارند و زمان می‌برد تا لباس خود را عوض کنند و بروند. بر همین اساس بازیکن ملی‌پوش در خانه‌اش ماند تا حداقل مشروبات الکلی را جمع کند اما در همین حین پلیس رسید.

یعنی دقیقا زمانی که هنوز مشروبات الکلی روی میز بود و میهمانان ویژه هم لباس خود را عوض نکرده بودند. به این ترتیب بازیکن ملی‌پوش به همراه میهمانان ویژه‌اش دستگیر شدند. اینکه میهمانان ویژه چه سرنوشتی پیدا کردند مشخص نیست اما بازیکن ملی‌پوش راهی زندان شد. جالب اینکه مربی سابق تیم بازیکن مورد نظر، وقتی از این مساله خبردار شد، خیلی تلاش کرد تا جلوی زندانی شدن بازیکن ملی‌پوش را بگیرد اما ظاهرا تلاش‌های او هم بی‌ثمر بود و در نهایت این بازیکن راهی زندان شد.

بازیکن ملی‌پوش تا عصر دیروز هم در زندان به سر ‌برد و معلوم نیست بالاخره تکلیف او چه می‌شود. آیا او می‌تواند با وثیقه بیرون بیاید یا نه اما گفته می‌شود پلیس به باشگاه بازیکن مورد نظر نامه زده و از آنها خواسته «م. چ» دیگر بازیکنی که در میهمانی حضور داشت را معرفی کنند. اینکه واقعا نامه‌ای در کار بوده یا نه مشخص نیست اما معلوم نشده چرا از «م. د» نامی برده نمی‌شود. به هر حال بازیکن ملی‌پوشی که گفته می‌شد مصدومیتش بهبود پیدا کرده و از این هفته احتمالا می‌توانست تیمش را همراهی کند، بدون شک در بازی هفته چهارم لیگ برتر هم نمی‌تواند در کنار تیمش باشد. با این اتفاقات باید دید تکلیف «م. د»، «م. چ» و دیگر بازیکنانی که هنوز نام آنها فاش نشده، چه می‌شود. آیا آنها از لیست بازیکنان تیم خارج می‌شوند یا نه؟

چیزی که مشخص شده و البته عجیب به نظر می‌رسد این است که بازیکنان مورد نظر در باشگاهی حضور دارند که جزو بی‌حاشیه‌ترین باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد اما با این اتفاقات احتمالا باشگاه مورد نظر حداقل در این فصل نمی‌تواند عنوان بی‌حاشیه را همراه خود داشته باشد. مگر اینکه در مورد بازیکنانی که در میهمانی شبانه حضور داشتند، تصمیمی جدی بگیرد که این مساله هم کمی بعید به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا