هوشمندهای محبوب در میان کاربران دیجیتالی

LG G3 Beat Dual SIM D724 ال جی مدل G3 Beat Dual یکی از محبوب ترین گوشی های این برند کره ای دربازار است که با قیمت ۵۷۹ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود. از مزایای این گوشی محبوب می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، کیفیت ساخت …

LG G3 Beat Dual SIM D724
ال جی مدل G3 Beat Dual یکی از محبوب ترین گوشی های این برند کره ای دربازار است که با قیمت ۵۷۹ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
از مزایای این گوشی محبوب می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، کیفیت ساخت عالی با وجود بدنه‌ی پلاستیکی،
صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD، پردازنده‌ی چهار هسته ای، اندروید نسخه‌ی ۴.۴.۲ (KitKat)، مجهز به جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری LG، قابلیت Knock code، دوربین با کیفیت مطلوب با فوکوس خودکار به کمک لیزر، سنسور IRو پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا ۶۴ گیگابایت است.
همچنین از معایب این گوشی می توان به عدم وجود سنسور نور محیط اشاره کرد.
lg-g3-s
HTC Desire 626G Plus Dual SIM
Desire 626 از جمله گوشی محبوب و پرفروش این برند تایوانی است که که با قیمت ۶۳۹ هزار تومانی توانسته شمار بالایی از تقاضا مشتریان را از آن خود کند.
از مزایای این گوشی پرفروش و محبوب می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرتمند و دوربین اصلی و سلفی باکیفیت اشاره کرد.
همچنین از معایب مدل فوق می توان به شارژدهی متوسط اشاره کرد.

htc-desire-626g-plus-1

Samsung Galaxy S6 Edge 32GB SM-G925F
این گوشی با قیمت دو میلیون و ۲۹۹ هزار تومانی در لیست گوشی های محبوب قرار گرفته است.
«سامسونگ گلکسی اس۶ اج» (Samsung Galaxy S6 Edge) یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط سامسونگ به‌شمار می‌رود.
از مزایای این گوشی محبوب می توان به بدنه‌ی تمام فلزی با روکش لایه‌ی محافظ گوریلا گلس۴، نمایش‌گر ۵.۱ اینچی با بیشترین شارژ بی‌سیم و قابلیت شارژ سریع، حسگر اثر انگشت دقیق و سریع،رابط کاربری بهینه شده،دوربین ۱۶ مگاپیکسلی باکیفیت با فاصله‌ی کانونی ۱.۹ و عملکرد یکپارچه ۶۴ بیتی از امکانات و مزایای این گوشی محبوب سامسونگ محسوب می شود.
همچنین از معایب این گوشی لنز دوربین برجسته و شارژدهی متوسط باتری است.
s6 edge 1

Apple iPhone 6 – 64GB
iPhone 6 اپل که توانسته در میان کاربران ایرانی از جایگاه قابل قبولی برخوردار شود با قیمت دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی
در اختیار افراد قرار می گیرد.
همچنین از مزایای این گوشی می توان به صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت عالی، کامل‌ترین مجموعه راه‌های ارتباطی بی‌سیم، کیفیت ساخت شگرف و مثال‌زدنی، عملکرد بی‌نقص TouchID، وزن و قطر بسیار کم، کیفیت عکس‌های بسیار خوب و قابلیت فیلم‌برداری HD با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه، عملکرد سخت‌افزاری بی‌نظیر، اضافه شدن امکانات بسیار خوب به سیستم‌عامل iOS نسخه ۸ و بهبود شارژدهی باتری با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش اشاره کرد.
همچنین از معایب این گوشی می توان به طراحی خارج از بدنه دوربین و قاب نسبتا بزرگ اطراف صفحه‌نمایش، عدم پشتیبانی از کارت حافظه، محدودیت عملکرد NFCو عدم وجود لرزشگیر اپتیکال تصویر اشاره کرد.
iphone-6s1224211

نوشته های مشابه

Sony Xperia Z3 Plus Dual SIM
Sony Xperia Z3 Plus Dual SIM که با قیمت دو میلیون و ۲۳۹ هزار تومانی در بازار به فروش می رسد با برخورداری از امکانات بالا توانسته در لیست محبوب های بازار قرار گیرد.
از مزایای این گوشی پرفروش و محبوب می توان به گواهینامه IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب به عمق ۱ متر و مدت ۳۰ دقیقه و گرد و غبار، دوربین سلفی باکیفیت، قابلیت شارژ سریع، بلندگوهای استریوی با کیفیت در بالا و پایین نمایشگر، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی قدرتمند، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین فوق‌العاده در شرایط نوری ضعیف، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا ۱۲۸ گیگابایت، پشتیبانی از شبکه‌ی پر سرعت ۴G، رادیوی FMاشاره کرد.
همچنین از معایب این گوشی می توان به جذب اثر انگشت زیاد بر روی قاب پشتی و صفحه نمایش اشاره کرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا