نامه مادر شهيد غواص به رهبری

وي در اين نامه پراحساس خطاب به رهبر انقلاب نوشته است: آنچه مرا آرامش حقيقي داد پيام معظم له بود که نشان از سربلندي و افتخار آفريني پاره تنم بود که در برهه‌ي حساس کنوني بار ديگر به ياري مولا و سرور و ولي امر خويش شتافت. متن اين نامه که پس از تقديم به …

وي در اين نامه پراحساس خطاب به رهبر انقلاب نوشته است: آنچه مرا آرامش حقيقي داد پيام معظم له بود که نشان از سربلندي و افتخار آفريني پاره تنم بود که در برهه‌ي حساس کنوني بار ديگر به ياري مولا و سرور و ولي امر خويش شتافت. متن اين نامه که پس از تقديم به دفتر رهبر انقلاب، به صورت عمومي منتشر مي‌شود بدين شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي

سلام عليکم

پس از ۲۹ سال فراق فرزند ۱۴ ساله‌ام، امروز او را در آغوش گرفته و آرامش يافتم ولي آنچه مرا آرامش حقيقي داد پيام معظم له بود که نشان از سربلندي و افتخار آفريني پاره تنم بود که در برهه‌ي حساس کنوني بار ديگر به ياري مولا و سرور و ولي امر خويش شتافت. رهبر عزيزم خبر بازگشت منوچهرم مرا ناراحت نکرد بلکه مرا عزت و افتخار ديگر داد.

آنچه قلب مرا ناراحت و رنجور مي کند تنهايي ولي امر مسلمين جهان است که حاضرم در راه شما و اعتلاي اسلام ناب محمدي خود و فرزندان ديگرم را فدا کنم. آقا و سرور ما، ما هيچ وقت نخواهيم گذاشت خواب بازگشت آمريکاي جنايت کار و مستکبرين عالم براي بزدلان و دنيا پرستان تحقق يابد و نخواهيم گذاشت حوادث تلخ ۶۸ و جام زهر ديگر، ديگر بار تکرار گردد.

هميشه اين صحبت فرزندم در گوشم طنين است که در مقابل مستکبرين عالم بايد همانند اباعبدالله الحسين (ع) و فرزندان شهيدش جان فشاني کرد و در راه اعتلاي انقلاب اسلامي و دفاع از انقلاب قيام کرد. براي عزت و سربلندي شما و ذلت و خواري بدخواهان شما دعا مي‌کنم و از شما مي‌خواهم ما را از دعاي خير خود بي نصيب نفرماييد.

فاطمه کارساز . مادر غواص شهيد منوچهر تنگسيري

شهيد غواص منوچهر تنگسيري، در تاريخ چهارم دي ماه سال ۱۳۶۵ در عمليات کربلاي ۴ و جزيره سهيل به شهادت رسيد و پيکر پاکش بعد از ۲۹ سال غربت و بي نشاني شناسايي و به وطن بازگشت.

دکمه بازگشت به بالا