امکان مشارکت مشترکان همراه اول در توسعه حرم علوی

به گزارش خبرنگار موبنا، در اجرای این طرح مشترکان همراه اول می توانند با عضویت در این پروژه در توسعه حرم مطهر امام علی(ع) مشارکت کنند. در این طرح که با مشارکت همراه اول انجام می شود، مشترکین این اپراتور می توانند با عضویت در طرح خشت هایی برای بهشت، با پرداخت روزانه فقط ۱۱۰ …

به گزارش خبرنگار موبنا، در اجرای این طرح مشترکان همراه اول می توانند با عضویت در این پروژه در توسعه حرم مطهر امام علی(ع) مشارکت کنند.
در این طرح که با مشارکت همراه اول انجام می شود، مشترکین این اپراتور می توانند با عضویت در طرح خشت هایی برای بهشت، با پرداخت روزانه فقط ۱۱۰ تومان، به میزان یک خشت در ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه(س) در جوار حرم حضرت امیرالمومنین علی(ع) سهیم شوند.
همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد ۱۱۰ به سر شماره ۸۸۸۸ در مشارکت این طرح اقدام و در صورت انصراف با ارسال واژه لغو به همین شماره از مشارکت صرف نظر کنند.
صحن و شبستان حضرت زهرا(س) یکی از بزرگترین پروژ های عمرانی جهان اسلام است که در مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در جنب حرم مطهر امام علی(ع) در حال ساخت است.
این طرح شامل صحن و سرای زائرین، موزه، کتابخانه، سلف سرویس، آشپزخانه، سرویسهای بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی برای زائران است.
پروژه بزرگ صحن حضرت زهرا(س) به دست مهندسان و مشاوران متبحر ایرانی و نیروهای مهارتی اعزامی از ایران در دست اجرا بوده و با کمک ها و نذورات مردمی در حال ساخت است.
با اتمام این طرح توسعه ای، فضای حرم امام علی(ع) حدود ۲۰ برابر وسعت خواهد یافت.
پیش بینی می شود بخش زیارتی این صحن و شبستان تا یکسال دیگر به بهره برداری برسد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا