وزیرارشاد: استیضاحی در کار نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص مطرح شدن موضوع استیضاح وی، تصریح کرد: استیضاحی در کار نیست. علی جنتی روز دوشنبه در حاشیه جشن ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برپاشده بود در پاسخ به این سوال که چندی است …

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص مطرح شدن موضوع استیضاح وی، تصریح کرد: استیضاحی در کار نیست.

علی جنتی روز دوشنبه در حاشیه جشن ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برپاشده بود در پاسخ به این سوال که چندی است حواشی پیرامون اسیتضاح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و به گوش می رسد از بابت چیست، گفت: کدام حواشی؟ حواشی وجود ندارد.

عضو کابینه دولت یازدهم همچنین در ادامه در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید برخی ها از گمانه زنی پیرامون استیضاح شما خبر می دهند هم پاسخ داد استیضاحی در کار نیست.

* اکران رستاخیز

نوشته های مشابه

جنتی همچنین در پاسخ به سوالی که بالاخره اکران فیلم رستاخیز چه می شود، از صحبت درباره این فیلم اجتناب کرد و گفت: درباره این فیلم روز شنبه و طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه بطور مفصل دو ساعته صحبت کردم و دیگر در این مجال فرصت صحبت نیست.

جشن ایثار ویژه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل از آزادگان سرافراز این وزارتخانه روز دوشنبه با حضور سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا