شایعات در باره علت تغییر رییس زندان اوین تکذیب شد

«سهراب سلیمانی» عصر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران: دو زندان جدید التاسیس در استان تهران شامل زندان فاز چهار مجتمع تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه اخیرا بازگشایی شده است و برای همین، طبق سنت هر ساله که تغییرات مدیریتی در زندانها انجام می شود، جابجایی در ریاست زندان اوین و دیگر زندانهای استان …

«سهراب سلیمانی» عصر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران: دو زندان جدید التاسیس در استان تهران شامل زندان فاز چهار مجتمع تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه اخیرا بازگشایی شده است و برای همین، طبق سنت هر ساله که تغییرات مدیریتی در زندانها انجام می شود، جابجایی در ریاست زندان اوین و دیگر زندانهای استان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، «محمد یوسفی» که تاکنون رییس زندان شهر ری بود، به عنوان رییس زندان اوین منصوب شده است و «محسن شمس رحمانی» معاون زندان اوین به عنوان رییس جدید زندان شهر ری فعالیت خواهد کرد.
مدیرکل زندانهای استان تهران افزود: در همین چارچوب، محمدی ریاست فاز ۴ مجتمع تهران بزرگ و شمس زارع ریاست اردوگاه فشافویه را بر عهده گرفته است.
وی تصریح کرد: علی اشرف رشیدی رییس سابق زندان اوین نیز به عنوان یک مدیرکل در سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
سلیمانی هر گونه ارتباط این تغییرات با نحوه رفتار رشیدی با مهدی هاشمی در زندان اوین را رد کرد و گفت که این تغییرات هیچ ربطی به هیچ چیزی ندارد.
برخی رسانه ها پیش از این مدعی شده بودند که رشیدی به عنوان رییس زندان اوین، رفتاری متفاوت و بسیار محترمانه با مهدی هاشمی داشته و به همین دلیل، توبیخ و برکنار شده است.
مهدی هاشمی فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه هفته گذشته – ۱۸ مرداد – به منظور گذراندن دوران محکومیتش، خود را به زندان اوین معرفی کرد و از همان زمان در آنجا بسر می برد.
شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی در تهران پس از برگزاری ۲۸ جلسه محاکمه به صورت غیرعلنی، مهدی هاشمی را به اتهام اختلاس و ارتشا به ۱۰ سال حبس ، رد مال و جزای نقدی محکوم کرد و این حکم هفته گذشته از سوی دادگاه تجدیدنظر تایید و اجرایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا