بهروان: پاداش ملی پوشان فوتبال افزایش یافت

غلامرضا بهروان درحاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی جام شهدا به تازه ترین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: کی روش امروز (دوشنبه) در مقر اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی به عنوان سخنران اصلی شرکت داشته و هفته آینده به ایران خواهد آمد. وی افزود: تمامی مقدمات برای اردوهای آماده سازی تیم …

غلامرضا بهروان درحاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی جام شهدا به تازه ترین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: کی روش امروز (دوشنبه) در مقر اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی به عنوان سخنران اصلی شرکت داشته و هفته آینده به ایران خواهد آمد.
وی افزود: تمامی مقدمات برای اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال فراهم و با حضور کی روش طبق برنامه اردوها کلید خواهند خورد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره شکایت تیم ها از داوری ها نیز گفت: شکایت تیم ها قویا پی گیری می شود البته در جلسه امروز فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوری فدارسیون توضیحاتی دراین خصوص ارائه کرد.
بهروان درباره پول های بلوکه شده فوتبال ایران تصریح کرد: رییس فدارسیون فوتبال در این جلسه در این خصوص توضیحات کاملی ارائه و درباره انتقال مطالبات ایران از راه های قانونی نکاتی را ارائه کردند.
وی درخصوص حق پخش تلویزیونی نیز گفت: تفاهم اولیه با سازمان صدا و سیما صورت گرفته است البته قرار است در ادامه این تفاهم اولیه، تیم های کارشناسی دو طرف تا حصول نتیجه این موضوع را پی گیری کنند.
بهروان همچنین از قدردانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال از تیم ملی بانوان به دلیل کسب نتایج مناسب خبر داد و گفت: پاداش تیم ملی فوتبال ایران نیز افزایش خواهد یافت.
وی در پاسخ به این سووال که آیا در جلسه هیات رییسه درباره خرید تمامی بلیت های دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان بحثی به میان آمد، اظهارداشت: اصلا این مساله در جلسه هیات رییسه مطرح نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا