گودرزی: ورزش تهران فرمانده ورزش ایران است

محمود گودرزی دوشنبه شب در افتتاحیه المپیاد ورزش استان تهران در سالن تنیس مجموعه ورزشی انقلاب، افزود: برگزاری المپیاد ورزشی استان تهران، تبادل فرهنگی، صمیمیت و دوستی را در میان ورزشکاران استان تهران ایجاد می کند. وی با بیان اینکه در گذشته ورزشکاران تهرانی جایگاه اول تا سوم سهمیه مدال ها را در مسابقات بین …

محمود گودرزی دوشنبه شب در افتتاحیه المپیاد ورزش استان تهران در سالن تنیس مجموعه ورزشی انقلاب، افزود: برگزاری المپیاد ورزشی استان تهران، تبادل فرهنگی، صمیمیت و دوستی را در میان ورزشکاران استان تهران ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه در گذشته ورزشکاران تهرانی جایگاه اول تا سوم سهمیه مدال ها را در مسابقات بین المللی به خود اختصاص می دادند، یادآورشد: چند سالی ورزش تهران در رکود بود اما تلاش داریم با فراهم شدن شرایط، این افت ورزشی را از استان دور کنیم.
وزیر ورزش و جوانان، المپیک برزیل را برای ورزش تهران مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد ورزش تهران همانند گذشته فرمانده ورزش کشور شود.

** استان تهران سرشار از استعدادهای ورزشی است
استاندار تهران نیز در این مراسم گفت: وجود استعدادهای جوان در استان تهران، آینده روشنی برای ورزش کشورمان ترسیم کرده است.
سیدحسین هاشمی، «همدلی، تلاش و کوشش» را رمز موفقیت ورزشکاران استان تهران بیان کرد و افزود: آینده درخشان ورزش کشور در دست این آینده سازان است.
وی در ادامه از پیشکسوتان و بزرگان ورزش استان تهران خواست با آماده سازی و پرورش استعدادهای جوانان، قهرمانان بزرگی را برای کشورمان تربیت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این مراسم به جایگاه ورزش استان تهران در کشور در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، در سال گذشته استان تهران در مجموع با کسب یک هزار و ۷۵۰ امتیاز و نتایج ضعیف و دور از انتظار، اقتدار خود در ورزش کشور را از دست داد.
حمیدرضا گرشاسبی، برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استان تهران را سبب دمیدن جان تازه به ورزش این استان دانست و گفت: در این المپیاد بیش از هفت هزار و ۵۳۰ ورزشکار دختر و پسر در ۶۲ رشته ورزشی شرکت کرده اند.
گرشاسبی افزود: در این رقابتها پنج هزار و ۲۰ ورزشکار پسر در ۳۲ رشته در قالب ۴۱۶ تیم و ۲ هزار و ۵۱۰ دختر در ۳۰ رشته در قالب ۳۳۰ تیم شرکت کرده اند.
المیپاد ورزشی استان تهران، از ۲۲ مردادماه به مدت ۱۰روز به میزبانی ۲۲ شهرستان و حوزه ورزشی در این استان در حال برگزاری است.
مشعل این مسابقات صبح دوشنبه با حضور جمعی از ملی پوشان استان تهرانی در امامزاده صالح تهران روشن و سپس به ورزشگاه انقلاب حمل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا