غریبی: شاید دیگر گربه سیاه نباشیم

میلاد غریبی در مورد شکست مقابل سایپا گفت: من فکر می‌ کنم ما خیلی خوب بازی کردیم اما بعضی اوقات تجربه به بازی خوب می‌ چربد و سایپایی ها این تجربه را داشتند و بازی را کنترل کردند ولی ما فوق العاده بودیم و خیلی موقعیت داشتیم، خودمان هم تعجب کردیم و گفتیم مگر می‌ …

میلاد غریبی در مورد شکست مقابل سایپا گفت: من فکر می‌ کنم ما خیلی خوب بازی کردیم اما بعضی اوقات تجربه به بازی خوب می‌ چربد و سایپایی ها این تجربه را داشتند و بازی را کنترل کردند ولی ما فوق العاده بودیم و خیلی موقعیت داشتیم، خودمان هم تعجب کردیم و گفتیم مگر می‌ شود از ۱۰ موقعیت فقط یکی گل شود. در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم ولی بالاخره فوتبال همین است. یک روزی توپ ها وارد دروازه می‌ شود، یک روزی هم نه. جا دارد به تیم سایپا تبریک بگویم.

او در مورد اینکه چرا خوب بازی می‌ کنند اما نمی‌ توانند نتیجه بگیرند ادامه داد: راستش خودم نمی‌ دانم اما این را می‌ دانم که کیفیت تیم ما بالا رفته. بچه های با استعدادی داریم و مربی هایمان می‌ خواهند ما کارهای تاکتیکی را راحت تر انجام دهیم. اینکه چرا نتیجه نمی‌ گیریم برای خودمان هم جا سوال است، تا الان باید حداقل ۷ امتیاز می‌ گرفتیم اما متاسفانه نشد. روزهای سخت می‌ گذرد، ان شاءالله در ادامه بتوانیم نتیجه بگیریم و تمرکزمان را بالا ببریم.

پدیده که فصل گذشته گربه سیاه تیم های تبریزی بود، این هفته باید با تراکتورسازی بازی کند. بازیکن پدیده در این باره افزود: ما پارسال گربه سیاه بودیم شاید امسال نباشیم. سال گذشته امتیازات کامل را مقابل دو تیم تراکتورسازی و گسترش گرفتیم اما امسال شرایط فرق می‌ کند. بازی کردن مقابل تراکتور سخت است. این تیم کلی بازیکن خوب دارد ولی ما نیز باید در شهر خودمان با کمک هوادارانمان ببریم. امیدوارم بیایند و از ما حمایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا