بارسا خواهان جذب وراتی در ۲۰۱۶

هافبک ایتالیایی یکی از بهترین استعدادهای جوان جهان است که در پاری سن ژرمن، فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و عملکردهای فوق‌العاده ای از خود به جای گذاشت. آریدو برایدا، یکی از اعضای هیئت مدیره بارسا، او را به دیگر مسئولین تیم پیشنهاد کرده و با مدیر برنامه‌های هافبک ایتالیایی نیز صحبت کرده …

هافبک ایتالیایی یکی از بهترین استعدادهای جوان جهان است که در پاری سن ژرمن، فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و عملکردهای فوق‌العاده ای از خود به جای گذاشت. آریدو برایدا، یکی از اعضای هیئت مدیره بارسا، او را به دیگر مسئولین تیم پیشنهاد کرده و با مدیر برنامه‌های هافبک ایتالیایی نیز صحبت کرده بود ولی با انتخاب دوباره بارتومئو، او آردا توران را به خدمت گرفت و قضیه انتقال وراتی منتفی شد.

پاری سن ژرمن بارها اعلام کرده که وراتی را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد ولی مطبوعات فرانسه معتقدند که انریکه با پیشنهاد ۵۰ میلیونی، تابستان بعد او را به خدمت خواهد گرفت. وراتی نیز پیش تر از علاقه اش به پیوستن به بارسا گفته بود. او در ماه آوریل در مصاحبه ای گفته بود:” بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های جهان است و این موضوع برای چندین سال است که صادق است. بازی کردن برای چنین باشگاه بزرگی همیشه اغوا کننده است.این به بارسلونایی ها بستگی دارد که آیا من مناسب سبک آنها هستم یا نه ولی حقیقت دارد که من از سبک فوتبالشان خوشم می‌آید.”

انریکه نیز پیش تر در ماه آوریل درباره وراتی گفته بود:” همیشه گفته ام که از سبک بازی وراتی خوشم می‌آید. او از آن دسته بازیکنانی است که مناسب بارسلوناست.”

جدایی ژاوی باعث شده و ۳۲ ساله شدن اینیستا باعث شده تا بارسا به دنبال جانشینانی برای این دو بگردد. جذب آردا توران که در ژانویه ۲۹ ساله خواهد شد، راه حلی کوتاه مدت برای این مشکل است و وراتی می‌تواند برای مدت‌ها، خیال بارسا از خط میانی خود را راحت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا