بادامکی: تاکنون به تعهدات عمل کردند

حسین بادامکی در رابطه شرایط فعلی تیمش می گوید: خدا را شکر همه در حال تلاش هستند تا بازی های خوبی را ارائه دهیم، مانند بازی اخیرمان با تیم سایپا، اما متاسفانه علی رغم تمام بازی خوب و برتری مان نتیجه را واگذار کردیم. متاسفانه ما راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم …

حسین بادامکی در رابطه شرایط فعلی تیمش می گوید: خدا را شکر همه در حال تلاش هستند تا بازی های خوبی را ارائه دهیم، مانند بازی اخیرمان با تیم سایپا، اما متاسفانه علی رغم تمام بازی خوب و برتری مان نتیجه را واگذار کردیم. متاسفانه ما راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم و باید روی این دو نقص تیم تمرکز کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری در لیگ کسب کنیم.

وی ادامه داد: امسال تمام توانمان را به کار بستیم تا بتوانیم نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری در لیگ کسب کنیم و به امید خدا همین گونه هم خواهد شد. ما در ابتدای لیگ سه بازی سخت داشتیم با سه تیم قدرتمند که اتفاقا دو تا از بازی های مان بیرون از خانه بود، البته بازی چهارم ما نیز در مقابل تراکتورسازی خواهد بود اما در مشهد و در کنار تماشاگران مان، که به امید خدا با تشویق های آنها موفق از بازی خارج خواهیم شد.

بادامکی ادامه داد: ما می خواهیم از بازی با تراکتورسازی، موفقیت های مان را استارت بزنیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه ای در خور مردم مشهد بگیریم. البته ناگفته نماند که دربازی های گذشته مان کمی مشکل داوری هم داشتیم که امیدواریم در بازی های بعد کمتر از این مسائل ببینیم.

هافبک پدیده در رابطه با مصدومیت خود و مسائل مالی تیمش گفت: شرایط من روز به روز بهتر می شود، مصدومیتی بود که در حال حاضر رو به بهبودی است و در مورد مسائل مالی تیم نیز باید بگویم تا الان به تعهداتی که به ما داده بودند عمل کردند و امیدوارم با ادامه همین رویه ما بازیکنان با روحیه بالا، بتوانیم تیم را در جایگاهی که لایقش است بنشانیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا