کفاشیان: در تلاشیم بهترین شرایط را فراهم کنیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، شهاب الدین عزیزی خادم و شهرام دبیری صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. علی کفاشیان در ابتدای …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، شهاب الدین عزیزی خادم و شهرام دبیری صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

علی کفاشیان در ابتدای این نشست ضمن تشکر از ابرقویی نژاد، رئیس هیات فوتبال اصفهان، مدیر کل، شهردار و استاندار استان اصفهان به خاطر میزبانی رقابتهای جام باشگاههای آسیا گفت: از میزبانی استان اصفهان بسیار متشکریم. تجهیزات، امکانات و سالن برگزاری مسابقه بسیار مطلوب بود و در نهایت نماینده ایران(تیم تاسیسات دریایی) در میان ۱۲ تیم شرکت کننده، توانست بعد از دو سال مجددا قهرمان این دوره از جام باشگاههای آسیا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی نوجوانان و جوانان گزارشی را به اعضای هیات رئیسه ارائه کرد و گفت: از باشگاه گسترش فولاد تبریز و هیات فوتبال خراسان رضوی به خاطر میزبانی از تیم های ملی زیر ۱۶ و ۱۹ سال تشکر می‌کنم. باشگاه گسترش فولاد تبریز حمایت خوبی از فوتبال پایه ملی انجام داده و میزبانی رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا نیز بر عهده این باشگاه است. همچنین تیم ملی زیر ۱۹ سال هم اکنون در مشهد مقدس به سر می برد و این شهر نیز میزبان رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا در رده جوانان است. درست است که میزبانی و برگزاری مسابقات در رده قهرمانی آسیا زحمات و هزینه‌های بالایی دارد اما معتقدم بهترین شرایط را برای آماده‌سازی تیم‌ها ایجاد می‌کند. در هر صورت این دو تیم در وضعیت مناسبی به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پیش‌رو انجام می دهند.

وی در ادامه درباره برنامه تیم ملی بزرگسالان و امید گفت: کی روش به مالزی سفر کرد تا در دوره کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت داشته باشد و تا چند روز آینده به ایران باز خواهد گشت. همچنین برای تیم ملی فوتبال امید نیز در تلاشیم تا برای برگزاری دیدار دوستانه با هلند را مهیا کنیم تا تیم‌های ملی در بهترین شرایط بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استانهای کشور گفت: فستیوال مدارس فوتبال در استانها در حال برگزاری است و بهاروند به عنوان رئیس کمیته استانها، زحمات زیادی را در این زمینه انجام داده است که از وی تشکر می‌کنیم. همچنین از آکادمی ملی فوتبال به خاطر برگزاری و برنامه ریزی فستیوال در مدراس فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که این موضوع نشان از اهمیت بالای آکادمی ملی فوتبال در جهت رشد و موفقیت فوتبال پایان دارد. ضمن اینکه پس از پایان برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استانها، در شهریورماه مرحله نهایی این فستیوال به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی درباره کمیته فنی فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: کمیته فنی فوتبال و فوتسال به طور مرتب در حال برگزاری است و در مورد سرمربیان تیم‌ها و عملکردشان جلسات مختلفی را تشکیل می دهیم.

کفاشیان در پایان از پرداخت بدهی به داوران توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر خبر داد. این بدهی ۷ میلیارد تومان بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا