گزارش تمرین استقلال

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار با استقلال اهواز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشت. در تمرین صبح امروز جاسم کرار با لباس شخصی به سالن وزنه …


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار با استقلال اهواز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشت. در تمرین صبح امروز جاسم کرار با لباس شخصی به سالن وزنه رفت و پس از گفت‌وگویی ۱۵ دقیقه‌ای با پرویز مظلومی مجموعه ورزشی انقلاب را ترک کرد.

* سجاد شهباززاده در ادامه روند پشت سر گذاشتن مصدومیت خود به کلینیک استقلال رفت و در تمرین امروز حضور نداشت.

* میلاد فخرالدینی که چند روزی است به تمرینات آبی‌پوشان اضافه شده امروز در کنار سایر استقلالی‌ها وزنه زد. این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در اهواز ندارد.

* منصور پورحیدری دیگر غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

* بازیکنان استقلال در ابتدا در محوطه چمن مجموعه ورزشی انقلاب به گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر قربانعلی‌پور پرداخته و سپس حدود یک ساعت کار بدنی انجام دادند.

* حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین امروز تیم استقلال با مظلومی گفت‌وگو کرد و سپس راهی محل باشگاه شد.

تمرینات تیم استقلال عصر امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه تختی شهر اهواز در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا