عزیزی خادم: تیم ملی مشکلات خودش را دارد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، شهاب عزیزی خادم پس از جلسه هیات رییس اعضای فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره موضوعاتی که در جلسه مطرح شد، اظها‌ر کرد: امروز در باره موضوعات مختلفی صحبت کردیم و همچنین درباره مجمع و تاریخ آن بحث و تبادل نظر کردیم. ان‌شا‌ء‌الله مجمع در اوایل مهر ماه برگزار …


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، شهاب عزیزی خادم پس از جلسه هیات رییس اعضای فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره موضوعاتی که در جلسه مطرح شد، اظها‌ر کرد: امروز در باره موضوعات مختلفی صحبت کردیم و همچنین درباره مجمع و تاریخ آن بحث و تبادل نظر کردیم. ان‌شا‌ء‌الله مجمع در اوایل مهر ماه برگزار خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره مرخصی‌های کا‌ر‌لوس کی‌روش هم صحبتی کرده‌اید یا خیر، گفت: ان‌شا‌ء‌الله کا‌ر‌لوس کی‌روش ظرف هفته‌ آینده به ایران می‌آید و کارش را ادامه می‌دهد. تیم ‌ملی هم مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد.

عزیزی خادم درباره حق پخش تلویزیونی هم گفت: حق پخش تلویزیونی، حق لاینفک فو‌تبا‌ل است که در همه دنیا وجود دارد. امیدوارم که با توجه به انتخاب کار گروهی برای این موضوع که خودم هم عضو آن کار گروه هستم هر‌ چه‌ سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا