اسلامیان: به دنبال راضی کردن کی‌روش هستم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، محمود اسلامیان در حاشیه جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتخابش به عنوان مدیریت تیم ملی، ‌گفت: هنوز در این‌باره صحبتی نشده و در خدمت هیات رییسه هستیم. البته کمک‌های لازم را به تیم ملی می‌کنم و هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم. بحث اصلی ما در …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، محمود اسلامیان در حاشیه جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتخابش به عنوان مدیریت تیم ملی، ‌گفت: هنوز در این‌باره صحبتی نشده و در خدمت هیات رییسه هستیم. البته کمک‌های لازم را به تیم ملی می‌کنم و هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم. بحث اصلی ما در حال حاضر سفر به گوام است. همان‌طور که می‌دانید این کشور فاصله زیادی با ایران دارد و به دنبال هماهنگی برای پرواز چارتر به این کشور هستیم تا راحت‌تر به این کشور سفر کنیم. بنده از این قبیل کارها را برای تیم ملی انجام می‌دهم.

وی اظهار کرد: درباره مدیریت تیم ملی با من صحبتی نشده و من به عنوان یک ورزش‌دوست کسب عنوان برای من مهم نیست و فقط می‌خواهم به تیم ملی کمک کنم و به دنبال حفظ کی‌روش و راضی کردن او هستم. مهم‌ترین بازی ما در مقدماتی در حال حاضر دیدار با گوام است که شش امتیاز از دیدارهای پیشین خود کسب کرده و برای سفر به این کشور کار سختی داریم چرا که هم هزینه بالاست و هم مسافت طولانی است.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در چند ماه گذشته با کی‌روش در ارتباط بوده؟ خاطرنشان کرد: با او در ارتباط نبودم اما تعامل خوبی با پیروانی داشتم و مرتبا با او در تماس بودم.

اسلامیان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه در مدت زمان حضور کی‌روش در خارج از کشور اظهارات مختلفی مطرح شد، آیا او به این اتفاقات و اظهارات خوش‌بین است، اظهار کرد: کی‌روش با تیم ملی ما قرارداد دارد و قرار نیست وقتی به او پول می‌دهیم او را اذیت کنیم. او امتحانش را در چند سال گذشته پس داده و در جام جهانی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. همچنین ما تیم ملی شیلی را شکست دادیم آن هم با ترکیبی که قهرمان کوپا آمریکا شد. کی‌روش هم نشان داده که در انتخاب بازیکنان شایسته‌سالاری را مدنظر قرار می‌دهد و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود. تا الان هم به روایت ارقام او عملکرد خوبی داشته است. باید به او کمک کنیم تا برنامه‌اش را به دقت انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در تمام کشورهای دنیا سرمربیان تیم‌های ملی از نزدیک دیدارهای لیگ‌هایشان را تماشا می‌کنند اما کی‌روش در چند هفته گذشته برخلاف این موضوع عمل کرده است، تاکید کرد: کی‌روش در عمل نشان داده که بازیکنان خوبی را به تیم ملی دعوت می‌کند. انتخاب‌های او بازیکنان جوانی بودند که بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. مطمئن باشید او به لیگ ما اشراف دارد و جوانگرایی هم که کرده اثرش را بر فوتبال ما گذاشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا