اژدری‌زاده: هواداران صبور باشند، برمی‌گردیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده، درباره شکست فولاد در مقابل استقلال خوزستان، گفت: تا به حال این شکست را تجربه نکرده بودیم که این اتفاق رخ داد. انتظار ما این بود که این بازی را به دلیل میزبانی به سود خودمان به پایان برسانیم اما چیزی جز باخت نصیب‌مان …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده، درباره شکست فولاد در مقابل استقلال خوزستان، گفت: تا به حال این شکست را تجربه نکرده بودیم که این اتفاق رخ داد. انتظار ما این بود که این بازی را به دلیل میزبانی به سود خودمان به پایان برسانیم اما چیزی جز باخت نصیب‌مان نشد. با توجه به اینکه تمرینات‌مان را به سرعت آغاز کردیم تصورمان این بود که شروع خوبی داشته باشیم اما مطمئنا در ادامه لیگ به روزهای خوبمان باز می‌گردیم. از هواداران می‌خواهم صبور باشند چرا که هنوز سه هفته از مسابقات لیگ گذشته و زمان برای بازگشت وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به جوانگرایی تیمش در فصل جاری، اظهار کرد: باشگاه فولاد تنها باشگاهی است که آکادمی دارد و روی تیم‌های پایه خود حساب جداگانه‌ای باز می‌کند. امسال ۱۲ بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند و همین بار تجربی تیم را پایین آورده است. آنها نیاز به زمان دارند تا باتجربه‌تر شوند. فوتبال هم فراز و نشیب دارد و قرعه ما این بود که شروع بدی داشته باشیم. آنچه مهم است نتایج تیم‌ها در پایان فصل است که با توجه به شناختی که از دراگان اسکوچیچ دارم او با جوان‌ها خوب کار می‌کند و امسال هم می‌توانیم در بین تیم‌های مدعی قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش پس از سه بازی با تیم‌های راه‌آهن، پدیده و استقلال خوزستان در دو هفته‌ آینده باید با دو تیم صاحب‌نام به نام سپاهان و پرسپولیس دیدار کند، خاطرنشان کرد: به هر صورت راه‌آهن تیم کوچکی نیست، همان‌طور که در هفته قبل تراکتور را در تبریز متوقف کرد. استقلال خوزستان هم توانست پرسپولیس را شکست دهد. استقلال و راه‌آهن تیم‌های بهتری نسبت به سال گذشته شده‌اند. شاید راه‌آهن از لحاظ اداری وضعیتش را نمی‌دانست اما آنها تمرینات‌شان را آغاز کرده بودند. سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند و در این دیدار این هفته ضمن دیدار با دوستان‌مان رقابت خوبی را هم به نمایش خواهیم گذاشت. امیدوارم که ا ز این هفته و با پیروزی مقابل سپاهان بردهایمان در لیگ برتر آغاز شود.

اژدری‌زاده درباره اینکه مدیرعامل و سرمربی سپاهان در گذشته عضوی از تیم فولاد بودند، گفت: دقیقا همین‌طور است. سپاهان هم یک فولادی است، حتی نیکفر رییس هیات مدیره سپاهان هم در گذشته پرسنل فولاد خوزستان بوده و به همین دلیل ارتباط خوبی با آنها داریم. باقریان هم به مدت شش سال مدیرعامل فولاد خوزستان بوده است بنابراین می‌رویم که با دوستان‌مان دیدار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره گلزنی دو بازیکن پیشین این تیم به فولاد که در فصل جاری در ترکیب استقلال خوزستان به میدان می‌روند نیز تاکید کرد: قلبا علاقه زیادی به حسن بیت‌سعید داشته و دارم. انتخاب بازیکن حق هر مربی است و اسکوچیچ در آغاز فصل علاقه‌ای به این بازیکن نداشت. من هم با وجود علاقه‌ام نمی‌توانستم در مسائل فنی دخالت کنم. بیت‌سعید از تولیدی‌های محض فولاد نوین است و حتی خود من او را به سازمان لیگ برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن لیگ دسته یک معرفی کردم. او در حال حاضر با سه گل زده در صدر جدول گلزنان است که این خود مایه افتخار فولاد خوزستان است. نکته خوب این بود که او پس از گلزنی مقابل خوزستان به سمت تماشاگران ما آمد و در مقابل آنها تعظیم کرد.

وی افزود: فولاد خوزستان بازیکنان زیادی را تولید می‌کند اما نمی‌تواند از همه آنها در تیمش استفاده کند اما همین که بازیکنان ما در تیم‌های دیگر هم به میدان بروند مایه مباهات ماست و در تیم‌های خود اثر فولاد را بر جای می‌گذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا