پرسپولیس به هافبک عراقی نیاز دارد؟

برانکو ایوانکوویچ که در حال حاضر سه بازیکن خارجی در ترکیب تیمش دارد برای سهمیه چهارم به سمت هافبک عراقی رفته تا اینگونه سهمیه آسیایی خود را پر کند. رسن که با مشاهده فیلم های بازی اش خصوصا در ترکیب تیم المپیک به سبکی از بازی او می توان پی برد که جای خالی آن …

برانکو ایوانکوویچ که در حال حاضر سه بازیکن خارجی در ترکیب تیمش دارد برای سهمیه چهارم به سمت هافبک عراقی رفته تا اینگونه سهمیه آسیایی خود را پر کند. رسن که با مشاهده فیلم های بازی اش خصوصا در ترکیب تیم المپیک به سبکی از بازی او می توان پی برد که جای خالی آن در پرسپولیس توی چشم می زند مطمئنا مهره ای است که می تواند برانکو را به رستگاری برساند.

به نظر می رسد البته دلایل برانکو برای خرید و جذب این هافبک عراقی با توجه به اینکه لیست بزرگسالان این تیم پر شده باید بیشتر به دلیل فانتزیست بودن و البته جوانی این بازیکن مربوط باشد. جایی که بشار رسن ۱۸ ساله بعنوان سومین گلزن نیروی هوایی عراق در فصل گذشته معرفی می شود و با توجه به سیستم ۲-۴-۴ برانکو، این بازیکن به راحتی می تواند با دوندگی و ارسال پاس های مناسب حمله وران پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

رسن که سبک بازی‌اش شبیه به جاسم کرار استقلالی‌هاست به واسطه جوانی و البته بی‌حاشیه بودنش موفق شد جای هافبک استقلالی ها را در تیم ملی از آن خود کند و به نظر می رسد پرسپولیس اینبار موفق شود ناکامی اش را در جذب ضرغام اسماعیل جبران کند. ضرغام که یک سال شایعه حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شد و در ادامه با تعلل مسوولان سرخپوش راهی ریزه اسپور و سوپر لیگ ترکیه شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا