تقويت رياضي با ساعت اينشتين+عکس

به گزارش پايگاه خبري «تيک»، اين ساعت که «آلبرت اينشتين» نام دارد، با الهام از اين دانشمند ساخته شده و کودکان را وادار مي‌کند براي اين که بدانند ساعت چند است، معادلات رياضي را حل کنند. در اين جا ساعت‌شمار بر روي خط فوقاني ساعت ديواري و دقايق نيز بر روي خط پاييني شکسته مي‌شود. …

به گزارش پايگاه خبري «تيک»، اين ساعت که «آلبرت اينشتين» نام دارد، با الهام از اين دانشمند ساخته شده و کودکان را وادار مي‌کند براي اين که بدانند ساعت چند است، معادلات رياضي را حل کنند. در اين جا ساعت‌شمار بر روي خط فوقاني ساعت ديواري و دقايق نيز بر روي خط پاييني شکسته مي‌شود.

هر يک از خطوط داراي مسئله رياضي نسبتا ساده‌اي است که کودک بايد براي دانستن زمان متناظر با جواب، آن را حل کند. به طور مثال، به جاي اين که ساعت ديواري، ساعت ۹ شب را نشان دهد، «۱۲ منهاي سه، تقسيم بر يک» را نشان مي‌دهد.

اين ساعت با معادلات نسبتا ساده شروع مي‌کند و به تدريح و با بهترشدن مهارت رياضي کودکان، مسائل دشوارتر مي‌شوند.

معادلاتي که ساعت نشان مي‌دهد کاملا تصادفي بوده و هر دقيقه از روز تغيير مي‌کنند. کاربر مي‌تواند ميزان دشواري اين مسائل را تعيين کرده و طوري ساعت را تنظيم کند که معادلات تغيير کنند.

شرکت سازنده هم‌اکنون در جال جمع‌آوري بودجه براي تجاري‌سازي اين فناوري است و انتظار مي‌رود اين ساعت فوريه سال ۲۰۱۶ عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا