تایید انتقال کواچیچ به رئال توسط مانچینی

اینتر پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب متئو کواچیچ را قبول کرده و هافبک ۲۱ ساله با قراردادی ۵ ساله و حقوق ۴ میلیون در سال به رئال خواهد پیوست.اینتر در تابستان خریدهای سنگینی انجام داد و بازیکنانی نظیر کوندوگبیا را با رقم ۴۰ میلیون یورو خریداری کرد و از همین حیث، در …

اینتر پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب متئو کواچیچ را قبول کرده و هافبک ۲۱ ساله با قراردادی ۵ ساله و حقوق ۴ میلیون در سال به رئال خواهد پیوست.اینتر در تابستان خریدهای سنگینی انجام داد و بازیکنانی نظیر کوندوگبیا را با رقم ۴۰ میلیون یورو خریداری کرد و از همین حیث، در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی به دلیل عدم رعایت قانون فیرپلی مالی بود.

مانچینی در این رابطه گفت:” چه کار می‌توان انجام داد. قوانینی وجود دارد که باید به آنها احترام گذاشت. قانون فیرپلی مالی وجود دارد و نمی‌خواستیم که هیچکدام از ما با این قانون دچار مشکل شویم. این بدین معنا نیست که ما نمی‌خواهیم تیمی جنگنده بسازیم. همه ی ما ناراحت هستیم. از رئیس باشگاه تا من و هم تیمی های کواچیچ. او و شقیری به یک دلیل از تیم جدا شدند ولی کارهای دیگری انجام خواهیم داد.امیدوارم بازیکنانی بخریم که مناسب تیم ما باشند. باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا