پیش بازی لیورپول-بورنموث

راجرز در اولین بازی خانگی فصل، به دنبال کسب پیروزی خواهد بود. لیورپول شاگردان برندن راجرز در اولین دیدار فصل خود مقابل تیم سرسخت استوک سیتی موفق شدند ۱-۰ با تک گل کوتینیو در لحظات پایانی به پیروزی برسند. حال آنها برای دومین دیدار خود باید به مصاف تیم بورنموث بروند که تازه به لیگ …

راجرز در اولین بازی خانگی فصل، به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

لیورپول

شاگردان برندن راجرز در اولین دیدار فصل خود مقابل تیم سرسخت استوک سیتی موفق شدند ۱-۰ با تک گل کوتینیو در لحظات پایانی به پیروزی برسند. حال آنها برای دومین دیدار خود باید به مصاف تیم بورنموث بروند که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده است. لیورپول نسبت به فصل گذشته تغییرات مهمی به خود می‌بیند. از جمله جدایی جرارد و جانشینی او توسط میلنر، جدایی استرلینگ و پیوستن فیرمینو که انتظار می‌رود امشب اولین بازی اش را انجام دهد و همچنین پیوستن کریستین بنتکه به خط حمله ی قرمزها. دنیل استوریج، جو آلن و جان فلانگن، مصدومین راجرز برای این بازی خواهند بود.

بورنموث

بورنموث فصل را با شکستی ۱-۰ مقابل استون ویلا آغاز کرد. آنها که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا کرده اند، در دومین دیدار خود باید به مصاف یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بروند.بورنموث فصل گذشته دو بار مقابل لیورپول قرار گرفت که هر دو بار را با اختلاف دو گل از قرمزپوشان شکست خورد. همچنین آنها سابقه شکست ۴-۱ در آنفیلد را نیز دارند.کریستین آتسو و شان مک‌دونالد، مصدومین بورنموث برای این بازی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا