مهاجری: مقابل تراکتورسازی محکوم به بردیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس محمدرضا مهاجری، در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم از دیدار مقابل فولاد و سایپا هم مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم متأسفانه با کم لطفی داوران روبه‌رو شدیم اما امیدوارم در هفته‌های آینده این مشکل وجود نداشته باشد. …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس محمدرضا مهاجری، در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم از دیدار مقابل فولاد و سایپا هم مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم متأسفانه با کم لطفی داوران روبه‌رو شدیم اما امیدوارم در هفته‌های آینده این مشکل وجود نداشته باشد.

وی در مورد اینکه تیمش از لحاظ داوری لطمه خورده تأکید کرد: ما قصد نداریم به بحث داوری ورود کنیم زیرا معتقدیم که تمرکزمان از بین می‌رود اما متأسفانه در بازی‌ها اشتباهاتی رخ می‌دهد که نتایج را تغییر می‌دهد. از جمله بازی با فولاد که خود عنایت هم گل اهوازی‌ها را آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده یادآور شد: انتظار داریم وقتی اشتباهی برای یک تیم رخ می‌دهد در هفته‌های آینده در چینش داوری برای آن تیم دقت بیشتری انجام دهند اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. در بازی هفته گذشته ۳ خطای مشکوک در محوطه جریمه حریف رخ داد که قطعاً یکی از آنها پنالتی بوده است. امیدواریم مسئولان در انتخاب داوران دقت بیشتری انجام دهند تا برخی تیم‌ها متضرر نشوند ما داوران خوب زیادی داریم.

مهاجری در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر یادآور شد: نیازی نیست من از تیم خوب تراکتورسازی صحبت کنم همه این تیم را می‌شناسند فوتبال خوبی ارائه می‌دهد ما هم به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم تا بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. قطعاً به لحاظ فنی بازی سختی داریم اما محکوم به برد هستیم.

وی در مورد اینکه با توجه به میزبانی پدیده آیا تلاش می‌کنند از قانون ۱۰ درصد ورود تماشاگران حریف به ورزشگاه استفاده کنند یا خیر، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تعداد تماشاگر تبریزی به ورزشگاه بیاید مگر برای بازی استقلال و پرسپولیس این موضوع رعایت می‌شود به هر حال فوتبال به حضور تماشاگرانش بستگی دارد. هرچه تماشاگر تبریزی می‌خواهد در ورزشگاه حاضر شوند از آنها پذیرایی می‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا