مادری آفریقایی تبار که نام فرزندش را “آنگلا مرکل” گذاشت + عکس

مادری غنایی تبار و ساکن برلین در بیمارستانی در شهر هانوفر آلمان نوزادی را به دنیا آورده که اکنون شش ماهه است. او نام فرزندش را “آنگلا مرکل” گذاشته است. به گزارش خرداد، شبکه خبری “العربیه” با اشاره به اقدام این مادر غنایی می نویسد:”او به همراه نوزاد شش ماه اش در حال حاضر اردوگاه …

مادری غنایی تبار و ساکن برلین در بیمارستانی در شهر هانوفر آلمان نوزادی را به دنیا آورده که اکنون شش ماهه است. او نام فرزندش را “آنگلا مرکل” گذاشته است.

به گزارش خرداد، شبکه خبری “العربیه” با اشاره به اقدام این مادر غنایی می نویسد:”او به همراه نوزاد شش ماه اش در حال حاضر اردوگاه موقتی به همراه صدها تن از پناهندگان دیگر که از خاورمیانه آمده اند به سر می برند. این مادر آفریقایی که “اوفلیا آده” نام دارد و پناهجویی از کشور غنا است و به همراه دو فرزندش به آلمان آمده است. او نام دختر تازه متولد شده اش را آنگلا مرکل گذاشته است است تا قدردانی خود از صدراعظم آلمان را نشان دهد.”

به گزارش شبکه خبری العربیه این پناهجوی غنایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی “ان د آر” آلمان می گوید:”او زن بزرگی است. او برای ما پناهگاه فراهم کرد و فرزندم را تحت مراقبت قرار داد.”
آده در ادامه ابراز امیدواری کرده که روزگاری فرزندنش بتواند رییس جمهوری و یا صدراعظم شود. العربیه در پایان اشاره کرده که مرکل کوچولو پدری آلمانی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا