پیروزی دشوار آرسنال در خانه کریستال پالاس

آرسنال موفق شد اولین امتیازات فصل خود را در خانه کریستال پالاس دشت کند. شاگردان ونگر در نیمه ی اول، عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی بیشتر دقایق نیمه ی دوم را در لاک دفاعی فرو رفته بودند و از گلزنی پالاس جلوگیری می‌کردند. آرسنال نیمه اول را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی، …

آرسنال موفق شد اولین امتیازات فصل خود را در خانه کریستال پالاس دشت کند. شاگردان ونگر در نیمه ی اول، عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی بیشتر دقایق نیمه ی دوم را در لاک دفاعی فرو رفته بودند و از گلزنی پالاس جلوگیری می‌کردند.

آرسنال نیمه اول را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی، چندین موقعیت خوب توسط سانچز از دست داد تا اینکه روی پاس اوزیل، ژیرو موفق شد با یک ضربه قیچی دیدنی، دروازه پالاس را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

در ادامه، پالاس موفق شد توسط وارد،  با یک ضربه تماشایی از محوطه جریمه، گل تساوی را به ثمر برساند.

پالاس پس از گل تساوی، جلو کشید و موقعیت‌هایی تا پایان نیمه اول داشت ولی نتوانست از آنها استفاده کند.
شروع نیمه دوم نیز با حملات آرسنال همراه بود، هر چند که پالاس نیز یک موقعیت عالی را به تیرک دروازه زد. سر انجام در دقیقه ۵۵، روی ضربه سر خوب سانچز،دلانی، کاپیتان پالاس به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا بار دیگر شاگردان آلن پاردو عقب بیفتند.

پس از گل آرسنال، حملات پالاس شدت گرفت و این تیم تا پایان نیمه دوم موقعیت‌های خوبی روی دروازه آرسنال ایجاد کرد ولی نتوانست از آنها استفاده ای کند. واکنش های خوب پتر چک نیز در کسب این پیروزی بی تاثیر نبود.
سرانجام آرسنال توانست با نتیجه ۲-۱، اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد و پالاس نیز با عملکردی خوب، بازنده سربلند این دیدار بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا