عصبانیت مورینیو، از نگرانی بود؟

ورزش سه: مورینیو انتظار داشت تیمش فصل را با پیروزی خانگی مقابل سوانسی آغاز کند اما اوضاع کاملا برخلاف آنچه او می خواست، پیش رفت. تیبو کورتوا اخراج شد و دو امتیاز خانگی حساس از دست رفت؛ مهمتر از همه اینکه او می دانست باید در هفته دوم، در خانه منچسترسیتی به میدان بروند؛ دیداری …

ورزش سه: مورینیو انتظار داشت تیمش فصل را با پیروزی خانگی مقابل سوانسی آغاز کند اما اوضاع کاملا برخلاف آنچه او می خواست، پیش رفت. تیبو کورتوا اخراج شد و دو امتیاز خانگی حساس از دست رفت؛ مهمتر از همه اینکه او می دانست باید در هفته دوم، در خانه منچسترسیتی به میدان بروند؛ دیداری که کسب امتیاز از آن نمی توانست راحت باشد؛ به ویژه اینکه آقای خاص احساس می کند در محاسباتش برای آماده سازی تیم کمی اشتباه کرده است.
او که به دقت در جزئیات معروف است، این بار بیش از همه به بازیکنانش اجازه داد تا در تعطیلات تابستانی بمانند و تور پیش فصل تیم در آمریکا هم به اندازه ای طولانی شد که آنها تنها ۴ روز قبل از دیدار کامیونیتی شیلد مقابل آرسنال به لندن برگشتند.

پس از این دیدار مقابل آرسنال و سوانسی بود که او پی به واقعیت های دیگری هم برد. دیگو کاستا هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده و تیمش مهره های کارایی روی نیمکت ندارد؛ بازیکنانی که بتوانند در لحظات سخت گره بازی را باز کنند.

آنچه آقای خاص را نگران کرده بود، در اتحاد به وقوع پیوست و تیمش با یک شکست دیگر، حالا ۵ امتیاز از دو تیم شهر منچستر فاصله گرفته است؛ و البته یک زنگ خطر دیگر که مورینیو در این تابستان تلاش زیادی برای جلوگیری از به صدا در آمدن آن کرد اما تا به حال موفق نشد.

جان تری که از زمان بازگشت مورینیو به استمفوردبریج تعویض نشده بود، آنقدر در نیمه اول مقابل سرعت مهاجمان حریف ناکام شد که آقای خاص او را بین دو نیمه بیرون کشید. مورینیو که این روز را پپیش بینی می کرد، تلاش زیادی برای خرید جان استونز، مدافع اورتون انجام داد اما هنوز باشگاه مرسی سایدی با این انتقال موافقت نکرده است.

نوشته های مشابه

چلسی در ۶ دیدار آینده باید با وست بروم، کریستال پالاس، اورتون، آرسنال، نیوکاسل و ساوتهمتون روبرو شود و اگر مورینیو زودتر فکری برای خارج شدن از این بن بست نکند، شاید فریادهای او بر سر نیمکت نشینان تیمش را باز هم شاهد باشیم.

دکمه بازگشت به بالا