طاهری فینالیست شد، عبادی حذف

خبرگزاری تسنیم: به برزیل، در ادامه مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان که در سالن جودو پان آمریکن سالوادور باهیا پیگیری می‌شود، در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۹ نفر به روی باسکول رفته‌اند، محمد نامجو مطلق در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر یک یرسون هنائو از شیلی را شکست داد. وی در دور دوم با …

خبرگزاری تسنیم: به برزیل، در ادامه مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان که در سالن جودو پان آمریکن سالوادور باهیا پیگیری می‌شود،

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۹ نفر به روی باسکول رفته‌اند، محمد نامجو مطلق در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر یک یرسون هنائو از شیلی را شکست داد. وی در دور دوم با ویکتور لیزن از آلمان مصاف داد و در نهایت با حساب ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت.کشتی‌گیران آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و روسیه در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم جمال عبادی در دور اول در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب کنچادزه از گرجستان شد. در ادامه کار با شکست حریف گرجستانی عبادی برابر رقیب ژاپنی عبادی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۴ کیلوگرم که ۲۱ کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، مجتبی گلیج در مبارزه اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ایرادلی متستوری از گرجستان را شکست داد. وی در دوم با ماگومد رسول گاجی ماگومدوف از آذربایجان مسابقه داد و با نتیجه ۱۱ بر یک حریف خود را برد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. گلیچ در سومین کشتی خود به مصاف شوتا شیرای از ژاپن خواهد رفت. کشتی‌گیران روسیه و آمریکا نیز در سوی دیگر با هم پیکار می‌کنند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امین طاهری در دور نخست با نتیجه ۱۶ بر ۶ مقابل تایکی یاماموتو از ژاپن به برتری دست یافت. وی در دور دوم با کریستوف راول از روسیه روبرو شد و در یک کشتی زیبا ۵ بر ۲ این حریف خود را شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. طاهری در نیمه نهایی به مصاف یونس دده از ترکیه رفت و با نتیجه ۷ بر ۲ حریف خود را برد تا راهی دیدار فینال شود. در این وزن ۱۴ کشتی‌گیر حضور داشتند.

چهار آزادکار وزن اول کشورمان نیز روز گذشته موفق به کسب یک مدال طلا و سه نقره شدند که ایمان صادقی در ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید و علیرضا گودرزی در ۵۰، رضا مظفری در ۷۴ و سیدایمان حسینی در ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

دکمه بازگشت به بالا