دونالد ترامپ: کري و اوباما اسرائيل را فروختند

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست با انتشار یک فایل تصویری از سخنرانی دونالد ترامپ در ایالت آیوای آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ می گوید جان کری و باراک اوباما اسرائیل را فروختند. دونالد ترامپ مدعی شد تنها نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که حامی واقعی اسرائیل …

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست با انتشار یک فایل تصویری از سخنرانی دونالد ترامپ در ایالت آیوای آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ می گوید جان کری و باراک اوباما اسرائیل را فروختند.
دونالد ترامپ مدعی شد تنها نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که حامی واقعی اسرائیل است.
این نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد با توافقنامه ای که جان کری ماه گذشته آن را تهیه کرده بود، مخالف است.
وی خطاب به مردم آیوا گفت:
۰۰:۰۰:۰۰.۱۵
باید اقدام سخت و شدید باشد ، اقدامی بسیار سخت و شدید.
شما نمی توانید اجازه دهید که ایران(به سلاح هسته ای دست یابد) ــ اجازه دهید این حرف را به شما بگویم ــ اسرائیل هم نمی تواند. اسرائیل به وسیله کری و اوباما فروخته شد. شما نمی توانید اجازه دهید که ایران سلاح هسته ای داشته باشد. شما نمی توانید این کار را بکنید. وقتی که آنها در خیابان ها راهپیمایی می کنند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا می دهند شما نمی توانید اجازه دهید که آنها این کار را بکنند. این رخ نخواهد داد. باور کنید که این در اینجا رخ نخواهد داد.
روزنامه جروزالم پست پس از انتشار این ویدئو در مطلبی نوشت این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ لحن یک حامی اسرائیل را به خود گرفته است یا اینکه از موضوع دفاع از اسرائیل، برای پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا