آلوفس: مانع پیشرفت دی بروین نمی شویم

دی بروین یکی از محبوب ترین مهره های بازار نقل و انتقالات محسوب می شود و باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن و پاری سن ژرمن را علاقمند به خود می بیند اما کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی ولفسبورگ، هرگونه پیشنهاد رسمی برای ستاره بلژیکی تیمش را تکذیب می کند. او به بیلد گفت:” پیش …

دی بروین یکی از محبوب ترین مهره های بازار نقل و انتقالات محسوب می شود و باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن و پاری سن ژرمن را علاقمند به خود می بیند اما کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی ولفسبورگ، هرگونه پیشنهاد رسمی برای ستاره بلژیکی تیمش را تکذیب می کند.

او به بیلد گفت:” پیش از این گفته ام که دی بروین ۹۹.۹ درصد دوست دارد در ولفسبورگ بماند و اینکه ولفسبورگ باشگاهی نیست که به پول فروش بازیکنانش نیاز داشته باشد. ما به دنبال ساختن یک تیم خوب هستیم و برای این منظور به وجود ستارگانمان نیاز داریم اما معتقدم اگر پیشنهاد مالی خوب از یک تیم بزرگ برای دی بروین برسد، نباید با جدایی او مخالفت کنیم و در غیر این صورت دیوانگی خواهد بود.
مدیر برنامه های او خبر از چندین پیشنهاد از تیم های دیگر داده اما تاکید می کنم که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای برای دی بروین به دست ما نرسیده است.”

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا