تلاش پزشکان برای رسیدن نوراللهی به بازی

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که طبق برنامه از پیش اعلام شده صحبت از بازگشت احمد نوراللهی پس از هفته پنجم بازی‌های لیگ بود، کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کند او را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کند. دکتر حقیقت در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که طبق برنامه از پیش اعلام شده صحبت از بازگشت احمد نوراللهی پس از هفته پنجم بازی‌های لیگ بود، کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کند او را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کند.

دکتر حقیقت در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: تلاش ما بر این است احمد نوراللهی برای این بازی در اختیار کادر فنی باشد و در این باره پزشک جراح وی نظر خواهد داد.

البته پزشک پرسپولیس درباره وضعیت دیگر مصدومان تیم خاطرنشان کرد: لوکا ماریچ از ناحیه عضله دوقلو و حیدریه از ناحیه مچ پا آسیب دیدند. هر دو بازیکن برای MRI اعزام شدند و حالا منتظر دریافت پاسخ هستیم. مشکل گوارشی بابک حاتمی هم برطرف شده و مشکلی ندارد.

همچنین پیش از این قرار بود برانکو ایوانکوویچ امروز یکشنبه، پیش از شروع تمرین در گفتگویی خبری پاسخگوی سوالات باشد، اما با توجه به اینکه سرمربی سرخپوشان دیروز شنبه در جریان حضور در باشگاه پاسخگوی سوالات تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی بود، نشست خبری امروز لغو شد.

ایوانکوویچ روز قبل از بازی با ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی، پاسخگوی سوالات رسانه‌های گروهی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا