منصوریان در آستانه جدایی از جمع زردپوشان؟

منصوریان که بعد از پایان لیگ چهاردهم قصد داشت در جمع آبی ها حضور یابد و به رویای سرمربیگری خود در استقلال جامه عمل بپوشاند در این راه ناکام ماند تا طبق توافق با هیات امنای نفت تهران کار خود را در این تیم برای فصل پانزدهم پیگیری کند. علیرضا منصوریان که بعد از شکست …

منصوریان که بعد از پایان لیگ چهاردهم قصد داشت در جمع آبی ها حضور یابد و به رویای سرمربیگری خود در استقلال جامه عمل بپوشاند در این راه ناکام ماند تا طبق توافق با هیات امنای نفت تهران کار خود را در این تیم برای فصل پانزدهم پیگیری کند.

علیرضا منصوریان که بعد از شکست برابر سیاه جامگان ناراحت به نظر می رسد ادعا کرد قراردادی با نفت ندارد و پیرو این صحبت ها منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه مدعی شد قرارداد سرمربی تیمش دو ساله به امضا رسیده است.

به نظر می رسد موضوع مبلغ قرارداد و پاداش ها و نیز پرداخت آنها چیزی است که باعث شده منصوریان نسبت به قرارداد خود معترض باشد و اینگونه در آستانه دیدار حساس تیمش در مرحله یک چهارم نهایی برابر الاهلی امارات بنای ناسازگاری سر داده است.

برخی بازیکنان این تیم نیز البته در لفافه اعتراضاتی به عدم پرداخت مطالبات شان داشته اند و این مساله اردوی نفت را در آستانه دیدار آسیایی شان با بحران مواجه کرده است. علیرضا منصوریان از یک سو و بازیکنان نفت از سوی دیگر یکی از بی حاشیه ترین تیم های لیگ را در شرایطی قرار داده که می تواند حاشیه و سر و صدای زیادی طی روزهای آینده به وجود آورد. شرایطی که می تواند علیرضا منصوریان را بعد از دیدار برابر الاهلی با تمایل جدایی از این تیم مواجه کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا