فان خال و یک ادعای کذب در مورد دخیا

داوید دخیا با وجود توافق کلی با رئال مادرید در روزهای آغازین تابستان، به دلیل عدم موافقت مدیریت منچستریونایتد، هنوز موفق به گرفتن مجوز جدایی نشده است. او با این وجود با رعایت تمام اصول حرفه ای، از روز اول شروع تمرینات پبش فصل شیاطین سرخ در کمپ کارینگتون حاضر شد و هیچگاه نیز در …

داوید دخیا با وجود توافق کلی با رئال مادرید در روزهای آغازین تابستان، به دلیل عدم موافقت مدیریت منچستریونایتد، هنوز موفق به گرفتن مجوز جدایی نشده است. او با این وجود با رعایت تمام اصول حرفه ای، از روز اول شروع تمرینات پبش فصل شیاطین سرخ در کمپ کارینگتون حاضر شد و هیچگاه نیز در رسانه ها از علاقه اش به جدایی سخن نگفت.

با این حال لوئیس فان خال از بازی اول فصل یونایتد برابر تاتنهام تصمیم گرفت تا از رومرو به جای دخیا استفاده کند و در ابتدا دلیل این کار را عدم تمرکز لازم برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه از سوی این دروازه بان اعلام کرد اما سه روز پیش او در نشست خبری خود ادعای جالبی را مطرح کرد.

فان خال در کنفرانس خبری پیش از بازی با استون ویلا ادعا کرد که دخیا به مربی دروازه بان های یونایتد گفته است که قصد ندارد مقابل تاتنهام بازی کند و دلیل سکونشینی او همین مساله بوده است.ادعایی که امروز نشریه مارکا آن را رد کرده و درگزارشی اختصاصی آن را سیاست فان خال برای تنبیه و تخت فشار  گذاشتن دخیا دانسته است.

در این گزارش قید شده است که فان خال با علم به اینکه دخیا قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد قصد دارد تا جای ممکن مانع این انتقال شده و برای این کار حتی از تحت فشار گذاشتن روانی دروازه بان اصلی خود نیز ابایی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا