کفاشیان: پول‌مان تا ۶ ماه دیگر آزاد می‌شود

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص تست صندلی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: باید استانداردها رعایت شود تا پس از آن با مشکلی روبرو نشویم. استانداردها باید رعایت شود امیدوارم مجمع خاک نخورد و خوب استفاده شود. وی در مورد اینکه بهره‌برداری چه زمانی خواهد بود تصریح کرد: توپ‌ها را …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص تست صندلی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: باید استانداردها رعایت شود تا پس از آن با مشکلی روبرو نشویم. استانداردها باید رعایت شود امیدوارم مجمع خاک نخورد و خوب استفاده شود.

وی در مورد اینکه بهره‌برداری چه زمانی خواهد بود تصریح کرد: توپ‌ها را دادیم تست بکنند تا کسی جرات نکند اگر توپش گل نشد از توپ‌ها ایراد بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی از تیم ملی عراق گفت: فقط دستگردی را نداریم که درست باشد کمپ آماده شده و از آنجا استفاده می‌کنیم. وقتی عراق بیاید تیم ملی خارج از کشور است.

کفاشیان در مورد پول بلوکه شده تصریح کرد: یک میلیون دلار هنوز آزاد نشده و سایر پول‌ها از طریق وزارت وصول می‌شود. ۵.۳ میلیون یورو بوده که به سفارت منتقل شده است. از این پول ۴ میلیون یورو مانده است که از پیش هم خرج کرده‌ایم و دستمزد مربیان را هم خواهیم داد. یا فردا یا هفته دیگر یا ۶ ماه دیگر آزاد می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او منتقد دولت است گفت: دولت تدبیر و امید است و به ما کمک کرده است موفقیت‌های بزرگی داشته است، به من چه ارتباطی دارد.

کفاشیان در مورد قعرنشینی پرسپولیس گفت: هم استقلال و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند که بالا می‌آیند و با این شکل به رده‌های بالا صعود می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار دوستانه با نروژ تصریح کرد: پیشنهادی آمده اما هنوز توافق نکرده‌ایم.

وی در مورد آخرین شرایط کارلوس کی‌روش گفت: نیم ساعت دیگر هواپیمایش در مالزی می‌نشیند و جلسه برگزار می‌کند، می‌دانم دلتنگ کی‌روش شده‌اید.

وی در مورد عدم حضور دستیاران کی‌روش در ورزشگاه گفت: شاید هوا گرم بوده است!

کفاشیان در مورد کمیته فوتسال آسیا و دلخوری ترابیان گفت: این مسئله اختیارش با کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما از توانمندی‌های او استفاده می‌کنیم و نگران نباشد از او استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها به قرعه‌کشی یادآور شد: قرعه‌کشی شده و نمی‌توان ایرادی گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا