ماهینی:جلوی نفت یاد پرسپولیس رویایی می افتم

ماهینی بعد از برد برابر استقلال اهواز و در آستانه بازی با نفت تهران گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد: بازی مقابل استقلال اهواز خیلی خوب بود و در مدتی که آقای استیلی همراه تیم بودند ما روی برطرف کردن نقاط ضعف تمرکز کردیم و ۲ بار هم فیلم بازی هایمان را دیدم …

ماهینی بعد از برد برابر استقلال اهواز و در آستانه بازی با نفت تهران گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد:

بازی مقابل استقلال اهواز خیلی خوب بود و در مدتی که آقای استیلی همراه تیم بودند ما روی برطرف کردن نقاط ضعف تمرکز کردیم و ۲ بار هم فیلم بازی هایمان را دیدم و برای این دیدار آماده شدیم. از اول هم می خواستیم امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.فکر می کنم در این بازی ملوان ۴،۵ موقعیت صد در صد گلزنی داشت که با بی دقتی گل نشد.در کل حق ملوان در این بازی برد بود و ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که نشد.

او در ادامه گفت: آقای قلعه نویی هم در مدتی که در ملوان بودند برای این تیم زحمت کشیدند و به هر حال به خاطر مشکلات مدیریتی ترجیح دادند در این تیم نماندند. شاهین بوشهر هم زمان آقای استیلی خوب بازی می کرد اما متاسفانه نتیجه نمی گرفت اما زیبا فوتبال بازی می کردند. او کارنامه خوبی دارد و خوشحالم با او کار می کنم.

ماهینی در رابطه با شرایط خودش هم صحبت کرد: بعد از دوری از میادین با انگیزه زیادی برگشتم و بعد از این دو،سه بازی به شرایط خوبی رسیدم و فکر می کنم در زوهای اوجم هستم. امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهم و بتوانم دوباره به تیم ملی برگردم. من می خواهم به تیمم کمک کنم و ملوان هم موفق شود.

ماهینی که هنوز خودش را یک پرسپولیسی می داند در مورد نتایج این تیم گفت:امیدوارم پرسپولیس به روزهای خوب گذشته برگردد. روزهایی که تیم قهرمانی داشت و با حمایت هواداران شرایط تیم خوب می شود.

مدافع ملوان در رابطه بازی با نفت تهران در هفته چهارم هم ادامه داد:چهارشنبه بازی سختی داریم چون علی آقا منصوریان تیم خوبی ساخته و در این بازی می توانم دوستان قدیمی ام سیدجلال حسینی و پیام صادقیان را ببینم و یاد روزهای رویایی پرسپولیس می افتم. امیدوارم این بازی جذاب و دیدنی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا