قنبرپور: کار بعضی‌ها فقط اعتراض است

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم مصطفی قنبرپور در خصوص بازی روز پنجشنبه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اتمام محرومیت نوروزی و سوشا مکانی و البته آماده شدن احمد نوراللهی تیم خوب و آماده‌ای را برای جدال با ذوب‌آهن در اختیار خواهیم داشت. …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم مصطفی قنبرپور در خصوص بازی روز پنجشنبه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اتمام محرومیت نوروزی و سوشا مکانی و البته آماده شدن احمد نوراللهی تیم خوب و آماده‌ای را برای جدال با ذوب‌آهن در اختیار خواهیم داشت. البته کاملاً از ذوب‌آهن شناخت داریم و می‌دانیم قرار است با چه تیمی بازی کنیم. ذوبی‌ها در خط حمله قدرتمند هستند، اما در دفاع نقاط ضعفی دارند.

وی در مورد اینکه آیا قرار است سوشا مکانی در بازی با ذوب‌آهن درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به انگیزه‌ای که مکانی از خودش نشان می‌دهد و با توجه به اینکه سوشا پخته‌تر از صادقی است به احتمال زیاد او مقابل ذوب‌آهن به زمین می‌رود. البته صادقی هم دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است و روی او هم حساب می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب بشار رسن عراقی توسط باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من از این مسئله اطلاعی ندارم، اما برانکو چیزهایی می‌گفت. در کل تا با برانکو صحبت نکنم نمی‌توانم اظهارنظر خاصی انجام دهم.

قنبرپور در واکنش به انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از حضور او روی این تیم و اینکه برخی از پیشکسوتان می‌گویند قنبرپور پول خوبی از پرسپولیس گرفته است، گفت: ۱۸ سال سابقه مربیگری دارم و سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران بوده‌ام. فکر نمی‌کنم با ۵۲ سال سن هدفی جز خدمت به پرسپولیس داشته باشم. من در کل زندگی ورزشی‌ام حاشیه نداشته‌ام و الان هم ندارم.

وی ادامه داد:‌ من پیش از حضور در پرسپولیس از همه پیشکسوتان رخصت گرفتم، اما بعضی افراد فقط کارشان این است که معترض باشند. روح ورزش این است که از پیشرفت دوست‌مان خوشحال شویم. واقعاً‌ اگر با رفتن من اوضاع پرسپولیس درست می‌شود، فردا از تیم جدا می‌شوم.

مربی پرسپولیس افزود: اگر شما از پرسپولیس پول گرفته‌اید من هم پول گرفتم و قرارداد خوب بستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا