اصفهانی‌ها و احتمال قتل ویچ‌های دوست‌داشتنی

برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ دو مربی خوشنام فوتبال ایران در کسب نتیجه در سه هفته اول لیگ برتر دچار مشکل شده اند و تیم های شان شرایط مناسبی در جدول ندارند. پرسپولیس که نقل و انتقالات را به زعم مدیران این تیم خوب و طبق خواسته کادرفنی آغاز کرد، امیدوار بود بعد از چند …

برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ دو مربی خوشنام فوتبال ایران در کسب نتیجه در سه هفته اول لیگ برتر دچار مشکل شده اند و تیم های شان شرایط مناسبی در جدول ندارند.

پرسپولیس که نقل و انتقالات را به زعم مدیران این تیم خوب و طبق خواسته کادرفنی آغاز کرد، امیدوار بود بعد از چند فصل ناکامی رضایت هوادارانش را در لیگ پانزدهم جلب کند. آنها برانکو ایوانکوویچ را نیز حفظ کردند تا شرایط برای فصل جدید با توجه به عدم تغییر روی نیمکت تقریبا رویایی و طبق برنامه ریزی به نظر برسد. البته در نتایج چیز دیگری عاید این تیم شد و آنها با کسب تنها یک امتیاز در سه بازی و در اتفاقی باورنکردنی قعرنشین جدول رده بندی باشند.

شرایط دیگر کروات لیگ پانزدهم هم شباهتی زیادی به نیمکت سرخ های خوزستانی دارد؛ دراگان اسکوچیچ که لیگ چهاردهم را با انواع و اقسام اتفاقات پشت سر گذاشته بود و به دلیل دوپینگ، محرومیت و کارت های جعلی تیمی ناقص را در اختیار داشت در این فصل با داییه قهرمانی آغاز کرد. آنها مهره های خوبی نیز به ترکیب خود اضافه کردند و امیدوار بودند در سومین فصل حضور دراگان با توجه به کارنامه این مربی در ایران، نتایج درخشانی کسب کنند. البته در زمین بازی چیز دیگری رقم خورد و آنها نیز در سه بازی اخیر تنها دو امتیاز کسب کردند تا شرایط برای دراگان نیز در خوزستان بحرانی باشد.

سرنوشت مشابه این دو مربی در این هفته آنها را در برابر تیم های اصفهانی لیگ قرار داده و فولاد در اصفهان باید به مصاف سپاهان برود و جدالی سخت با صدرنشین جدول داشته باشد و ذوب نیز که ترمز استقلال را در هفته سوم کشیده بود و در آزادی برد دو بر صفر را به نام خود ثبت کرده، بار دیگر در آزادی به میدان خواهد رفت تا این بار برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار گیرد.

دو تیم اصفهانی مطمئنا همچنان به دنبال ادامه روند موفقیت خود در لیگ برتر هستند و این مساله شرایط را برای برانکو و دراگان برای بازگشت به لیگ سخت خواهد کرد. هفته ای که ممکن است جایی برای قتل ویچ های دوست داشتنی فوتبال ایران باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا