تردید پدرو برای پیوستن به منچستریونایتد

پس از دو فصل نیمکت نشینی، پدرو تصمیمش برای جدایی از بارسلونا را گرفته و آن را به اطلاع سرمربی و نیز مدیران باشگاه رسانده است. او خیلی خوب می داند که با وجود مسی، نیمار و سواز، جایی برای او در ترکیب ثابت بارسا وجود ندارد و دو پیشنهاد جدی نیز از منچستریونایتد و …

پس از دو فصل نیمکت نشینی، پدرو تصمیمش برای جدایی از بارسلونا را گرفته و آن را به اطلاع سرمربی و نیز مدیران باشگاه رسانده است. او خیلی خوب می داند که با وجود مسی، نیمار و سواز، جایی برای او در ترکیب ثابت بارسا وجود ندارد و دو پیشنهاد جدی نیز از منچستریونایتد و منچسترسیتی دریافت کرده است.

در حالیکه تصور می شد یونایتد شانس بیشتری برای به خدمت پرفتن پدرو داشته باشد اما به ادعای گاردین، حالا شانس سیتی بیشتر از رقیب همشهری خود شده است. پدرو به دلیل رفتار بد و متناقض فان خال با دخیا و ویکتور والدس، دو دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ، از پیوستن به یونایتد دلسرد شده است. او از این می ترسد که همان بلا کمی بعد به سر خود او بیاید.

این شائبه هم اکنون وجود دارد که فان خال نسبت به بازیکنان اسپانیایی زبان نظر مثبتی ندارد و مورد دی ماریا نیز مثال خوبی در این زمینه می تواند باشد. ضمن اینکه هریستو استویچکف، ستاره بلغاری سابق بارسلونا نیز از پدرو درخواست کرده تا به یونایتد پاسخ منفی داده و اگر قصد جدایی از بارسلونا را دارد حداقل به منچستریونایتد نرود.

پیشنهاد یونایتد به بارسلونا برای پدرو ۲۵ میلیون یورو +۵ میلیون بسته به عملکرد بازیکن بوده؛ در حالیکه سیتی حاضر است ۳۰ میلیون یورو نقد به بارسلونا برای جذب پدرو بپردازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا