نخستین شکست شاگردان اکبری

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با هشت دیدار در مدت دو روز پیگیری خواهد شد. تیم والیبال پیکان در نخستین مسابقه این مرحله به مصاف بایک موتور چین رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان پیمان اکبری، سرمربی …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با هشت دیدار در مدت دو روز پیگیری خواهد شد. تیم والیبال پیکان در نخستین مسابقه این مرحله به مصاف بایک موتور چین رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب نماینده چین شدند تا نخستین شکست در این رقابت‌ها را تجربه کرده باشند.

احمد الخلیدی از کویت به عنوان داور نخست قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که اشتباهات او در قضاوت در شکست پیکان تاثیر گذار بود. پیکان ایران در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با تیم‌های ارتش کره جنوبی، پاولودار قزاقستان و بایک موتور چین همگروه است که فردا در پنجمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا