دو گروگانگیری در پرونده قاتل سریالی گلستان

تابناک: با ادامه تحقيقات از قاتل سريالي گلستان هر روز ابعاد تازه‌اي از جنايت‌هاي مخوف او فاش مي‌شود. راز جنايات اين مرد كه حسين نام دارد با تلاش شبانه‌روزي كارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان و پس از آن فاش شد كه كارآگاهان توانستند پدر و پسري را به جرم قتل ۲نفر در شهرستان گرگان و …

تابناک: با ادامه تحقيقات از قاتل سريالي گلستان هر روز ابعاد تازه‌اي از جنايت‌هاي مخوف او فاش مي‌شود. راز جنايات اين مرد كه حسين نام دارد با تلاش شبانه‌روزي كارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان و پس از آن فاش شد كه كارآگاهان توانستند پدر و پسري را به جرم قتل ۲نفر در شهرستان گرگان و كردكوي و همچنين ده‌ها سرقت مسلحانه و عادي دستگير كنند.

پدر كه عامل اصلي اين سرقت‌ها بود در جريان بازجويي‌ها جرايمش را به گردن گرفت و در ادامه قاتلي به نام حسين را به پليس معرفي كرد كه سال‌ها دست به جنايت در نقاط مختلف استان گلستان مي‌زده است. حسين در شهرستان گنبد دستگير شد و اعتراف كرد كه در جريان سال‌ها فعاليت مجرمانه دست به قتل ۱۱نفر زده است كه جزئيات كامل اين جنايت‌ها، روز گذشته در گفت‌وگو با اين مرد در همين صفحه منتشر شد.

او همچنين به همكاري با قاچاقچيان مخوفي كه از سال‌ها قبل تحت‌تعقيب پليس قرار دارند اعتراف كرد و گفت كه تا حالا محموله‌هاي بزرگ مواد‌مخدر از ۴۰۰كيلو گرفته تا ۹۰۰كيلو ترياك را براي آنها از مرزهاي شرقي به استان گلستان قاچاق كرده است. حسين همچنين به سرقت‌هاي مسلحانه زيادي هم اقرار كرد اما در تازه‌ترين اعترافاتش مدعي شد كه سال‌ها قبل براي ارتكاب گروگانگيري نيز اجير شده بود.

يكي از گروگانگيري‌ها در شهر نظام‌آباد استان گلستان رخ داد و حسين مدعي شد كه در جريان اين ماجرا پسر ۲۰ساله‌اي را با تهديد اسلحه ربوده بود تا از خانواده‌اش اخاذي كند. او مدعي شد كه پدر گروگانش در جريان معامله مواد‌مخدر با يكي از دوستان وي به او بدهكار شده و حاضر نبود بدهي خودش را پرداخت كند و به همين دليل او پسر ۲۰ساله مرد بدهكار را با تهديد اسلحه گروگان گرفت و در نهايت پس از اينكه حدود ۵ميليون تومان از خانواده او دريافت كرد، گروگانش را رها كرد.

مرد جنايتكار همچنين مدعي شد كه دومين گروگانگيري را نيز در اطراف شهرستان گنبد رقم زده و در اين ماجرا نيز به‌دليل اختلاف حساب بر سر معامله مواد‌مخدر، پسر جوان بدهكار را با تهديد اسلحه ربوده و او را چندين روز در خانه‌اي زنداني كرده بود تا اينكه درنهايت با گرفتن مبلغ مدنظرش از خانواده گروگان، او را رها كرد.

با اعترافات مرد جنايتكار، صبح پنجشنبه به دستور سرهنگ محمدرضا اكبري، رئيس پليس آگاهي استان گيلان، حسين به همراه تيمي از مأموران راهي شهرستان گنبد شد و به بازسازي صحنه گروگانگيري‌ها و بيان جزئيات اين دو حادثه پرداخت. طبق بازجويي‌هاي انجام شده از مرد جنايتكار، پليس احتمال مي‌دهد كه وي به‌خاطر اختلاف بر سر معامله مواد‌مخدر دست به قتل افراد ديگري هم زده است كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد تا با شناسايي مقتولان راز ادعاهاي جديد او فاش شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا