حسینی: ۱۰ کیلو وزن کم کردم اما طلایی نشدم

سید ایمان حسینی پس از کسب مدال نقره مسابقات جوانان جهان اظهار داشت: برای رسیدن به این مسابقات و این وزن حاضر شدم ۱۰ کیلوگرم وزنم را کاهش دهم. وی افزود: تلاش زیادی انجام دادم تا به این وزن بیایم. من از ابتدا در سنگین وزن کشتی می‌گرفتم اما با توصیه کادرفنی به این وزن …

سید ایمان حسینی پس از کسب مدال نقره مسابقات جوانان جهان اظهار داشت: برای رسیدن به این مسابقات و این وزن حاضر شدم ۱۰ کیلوگرم وزنم را کاهش دهم.

وی افزود: تلاش زیادی انجام دادم تا به این وزن بیایم. من از ابتدا در سنگین وزن کشتی می‌گرفتم اما با توصیه کادرفنی به این وزن آمدم و به نظرم موفق‌تر هم بودم. این یکی از بهترین تصمیمات کادر فنی بود که از آنها نیز باید تشکر کنم که من را راهنمایی کردند.

آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: مسابقات امسال سطح بالایی داشت و همه حریفان خوب بودند. من هم خیلی آماده بودم و همه حریفان را صبح روز اول شکست دادم اما در فینال کمی از توانم کم شدم و بد نیز کشتی گرفتم.

حسینی ادامه داد: حریف آذری من خیلی خوب بود و توقع این قدرت را از او نداشتم، البته دستان او خیلی کار می‌کرد و مرتب به من ضربه زد. به هر شکل باید این باخت را بپذیرم و برای آینده درس بگیرم.

وی در ارتباط با این که از این پس در چه وزنی حضور خواهد داشت، عنوان کرد: این آخرین سالی بود که در جوانان بودم و از سال دیگر در وزن ۹۷ کیلوگرم بزرگسالان به میدان خواهم رفت و امیدوارم بتوانم مدال طلای المپیک را روزی از آن خودم کنم. این بزرگترین هدف من است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا