پاسخ کنایه‌آمیز مورینیو به انتقاد ونگر

همان‌طور که انتظار می‌رفت انتقاد آرسن ونگر از مورینیو به خاطر رویکردش درباره پزشکان چلسی و تبعید آنها از تیم، بهانه‌‌ای جدید برای آقای خاص فراهم کرد تا بار دیگر به همتای فرانسوی‌اش کنایه بزند. ونگر دو روز پیش گفت که اختلاف نظر مورینیو با پزشکان تیم به نفع تیم او نخواهد بود و ممکن …

همان‌طور که انتظار می‌رفت انتقاد آرسن ونگر از مورینیو به خاطر رویکردش درباره پزشکان چلسی و تبعید آنها از تیم، بهانه‌‌ای جدید برای آقای خاص فراهم کرد تا بار دیگر به همتای فرانسوی‌اش کنایه بزند.

ونگر دو روز پیش گفت که اختلاف نظر مورینیو با پزشکان تیم به نفع تیم او نخواهد بود و ممکن است در رختکن آبی‌های لندن مشکل‌ساز شود. او همچنین گفت که مورینیو حق ندارد از ورود پزشکان تیمش به زمین بازی ناراحت یا عصبانی شود، چون این داوران هستند که تعیین می‌کنند پزشکان یک تیم چه زمانی باید برای مداوای یک بازیکن به میدان بروند.

مورینیو این بار برای پاسخ دادن به انتقاد ونگر وقت و انرژی زیادی هدر نداد و باز هم از کنایه قدیمی‌اش برای زخم‌ زبان زدن به مربی توپچی‌ها استفاده کرد.

کنایه آقای خاص به ونگر که بیش از ۱۰ سال است نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود، در قالب پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا او از تمدید شدن قرارداد مانوئل پیگرینی با منچسترسیتی (پس از ناکامی در کسب حتی یک جام در فصل گذشته) تعجب نکرده است، مطرح شد.

او به خبرنگاران گفت: چرا تعجب کنم؟ اینجا ما باشگاه‌هایی داریم که ۱۵ سال است در حسرت قهرمانی هستند و ناامید شده‌اند، اما مربی‌شان همان مربی قبلی است!

شاگردان ژوزه مورینیو امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در شرایطی میهمان منچسترسیتی هستند که از دو بازی قبلی خود (جام خیریه انگلیس و بازی برابر سوانزی در هفته اول) تنها یک تساوی گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا